Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه و کم هزینه صندلی ماساژ Osim

0


تبلیغات خلاقانه و کم هزینه صندلی ماساژ Osim

گاهی اوقات اجرای تبلیغات با کمترین هزینه و همراه با خلاقیت می تواند بسیار جالب توجه باشد. بدین سبب صندلی ماساژ Osim با استفاده از یک کاغذ سفید، تصاویر آدمک هایی را که در حال حرکات فیزیکی نسبتا سختی هستند را برش داده است.

در واقع با برش و برگرداندن تصاویر بر روی کاغذ می خواهد نشان دهد یک ماساژ مناسب قدرت قبلی شما را باز می گرداند.

صندلی ماساژ Osim یک سیستم تشخیص خودکار بدن با استفاده از فن آوری های خلاقانه و نوآورانه بر روی این صندلی طراحی شده است که ماساژی متناسب با اندام هر فرد را ارائه می دهد.

این صندلی ماساژ به شکلی ساده و با هزینه ای کم معرفی شده تا بتواند بدرستی پیام تبلیغاتی را به مخاطبین انتقال دهد بنابراین خلاقیت در طراحی می تواند مهمترین عامل موفقیت تبلیغات محیطی باشد.

0704014640-galleries-thumb1

0704014651-galleries-thumb1

0704014643-galleries-thumb1

آژانس تبلیغاتی: Draftfcb, هنگ کنگ
کارگردانان خلاقیت: Iris Lo, Timothy Chan, Ming Chan
مدیران هنری: Ming Chan, Chiu Wai Hung, Mio Pang, Jeff Lai
کپی رایتر: Timothy Chan, Jann Yu
تصویر گر: Joe Wan
انتشار: ۲۰۱۲ آگوست

صندلی یا مبل ماساژ چیست ؟

صندلی ماساژ یکی از ابزارهای ماساژ است که به‌صورت هوشمند و اتوماتیک، پیشرفته‌ترین روش‌های ماساژ بدن را اجرا می‌کنند. در انجام ماساژ روی صندلی چون فرد در وضعیت‌های بدنی قرار می‌گیرد که برایش مطلوب و راحت‌تر است، احساس رضایتمندی بیشتری دارد.

همچنین تنوع برنامه‌ریزی و استفاده صندلی ماساژور یا مبل‌های ماساژور بسیار زیاد است که می‌توان آن را مناسب با ماساژ بدن زن یا ماساژ بدن مرد تنظیم کرد. علاوه‌بر این در صندلی ماساژور اکثر حرکات یک ماساژ واقعی مانند حرکات نیدینگ ضربه‌ای، حرکت سراندن، ورز دادن، فشردن، مالش سطحی، مالش عمیق و حرکت لرزشی شبیه‌سازی شده است. مدت زمان ماساژ نیز در این سیستم قابل تنظیم است. صندلی ماساژور برای ماساژ آرام بخش و ماساژ زیبایی مناسب است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ