Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات محیطی غیر مجاز در کرمانشاه جمع آوری می شود

0


تبلیغات محیطی غیر مجاز در کرمانشاه جمع آوری می شود

به گزارش پایگاه خبری محیطی به نقل از فارس، مژگان کرمی‌ فرد امروز اظهار داشت: نصب هرنوع تبلیغات خارج از ضوابط و چارچوبی که شهرداری در نظر گرفته است، غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه شهرداری هزینه‌های تبلیغات و بنرهایی که در سطح شهر نصب ‌می‌شود را براساس دفترچه عوارض محیطی که هر ساله برای شهر تدوین می‌شود، دریافت می‌کند، ادامه داد: شهرداری بابت بنرهای شخصی مبلغی نمی‌گیرد چون غیرقانونی نصب می‌شوند.

مدیر زیبا‌سازی شهرداری کرمانشاه نصب تصویر و چهره که به‌ عنوان بنر در سطح شهر نصب می‌شود را ممنوع اعلام کرد و گفت: اگر کسی قرار است این کار را انجام دهد باید براساس لوایح شهرداری و برروی پایه ثابت و قانونی در نظر گرفته شده است برای مدت زمان مشخصی این کار را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تقریبا شبانه تابلوهای مزاحم را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنیم، یادآور شد: جلسه‌ای با سازمان تبلیغات اسلامی استان در راستای بحث تبلیغات محیطی غیرمجاز برگزار شده است.

کرمی‌ فرد به آئین ‌نامه تبلیغات محیطی شهر کرمانشاه براساس بند ۶ مصوب ۱۵۶ دوره چهارم شورای اسلامی شهر که سال گذشته به شهرداری ابلاغ شد اشاره کرد و بیان کرد: ابلاغیه مبنی بر ساماندهی تبلیغات محیطی شهر کرمانشاه بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در این مدت به تمامی کاربران دارای تابلو‌ در سطح شهر اعم از صنوف، پزشکان در تمامی تخصص‌ها، عوامل وابسته به پزشکی از جمله آزمایشگا‌‌ه‌ها، سونوگرافی‌ها و…، وکلای دادگستری و قوه‌قضائیه، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر بیمه و نظام مهندسی جلسه‌ای را در راستای همراهی و همکاری با شهرداری در راستای این هدف برگزار کردیم.

وی با اشاره به این ‌که هر طرحی که برای نخستین‌ بار اجرا شود با مقاومت‌های همراه است، تصریح کرد: تابلوها در محیط ‌های غیر‌مجاز در پیاده‌ روها، تیر چراغ برق، در فضای سبز و روی المان‌های شهری نباید نصب شود.

مدیر زیبا‌سازی شهرداری کرمانشاه درخصوص تابلوهای جمع‌آوری شده، گفت: تابلوها در انبارهای شهرداری آن منطقه نگهداری می‌شود و مراجعان می‌توانند تابلوها را تحویل بگیرند به‌ شرطی که غیرقانونی آن را نصب نکنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ