Take a fresh look at your lifestyle.

لزوم استفاده روابط عمومی‌ها از روش‌های کارآمد

0


مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: مدیر روابط عمومی در هر سازمان باید واجد یک سری خصوصیات و روش‌های کارآمد در اداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند موجب پیشرفت کاری در ادارات و سازمان‌ها شود.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  برنا در هرمزگان، مجتبی سلیمی در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه دو اظهار کرد: روابط عمومی در زندگی انسان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و این موضوع در ادارات و سازمان‌ها بسیار خطیرتر است، زیرا علاوه بر این که موفقیت یا عدم موفقیت فرد مطرح است، سرنوشت کل مجموعه نیز تحت تأثیر روش‌های به کار گرفته قرار می‌گیرد .

وی با اشاره به اینکه تغییرات در هر مجموعه اداری یک امر بدیهی است، افزود: قطعاً تغییرات در سطح مدیران با هدف پویایی و رشد فزاینده انجام می‌شود .

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این ارتباط برخی تغییرات در مجموعه روابط عمومی شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که اکنون در مجموعه شهرداری بندرعباس به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و رونق و آبادانی شهر صورت می‌گیرد، در هیچ برهه زمانی سابقه نداشته است .

سلیمی با اشاره به اجرای همزمان چندین پروژه بزرگ در سطح شهر، بیان کرد: احداث چند تقاطع غیرهم‌سطح، بوستان‌های متعدد و کوهستان‌پارک، فضاهای تفریحی و تفرج‌گاهی مختلف و غیره تنها بخشی از این پروژه‌ها است .

وی در ادامه نیز با تأکید بر اهمیت روابط عمومی در اعلام و اطلاع‌رسانی این اقدامات، تصریح کرد: اگر مجموعه‌ای روابط عمومی خلاق و پویا نداشته باشد، تمامی اقدامات ناقص مانده و اعلامی از خدمات در آن زمینه صورت نمی‌گیرد .

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: روابط عمومی نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان و ایجاد تعامل بین مجموعه‌های درون و برون سازمانی دارد .

سلیمی اظهار کرد: اگر بخواهیم روابط عمومی نقش مطلوب و متناسب با شرایط را ایفا کند، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در درجه نخست هر سازمانی، نسبت به تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی اقدام شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ