Take a fresh look at your lifestyle.

سطح شهر بناب با آشفتگی تبلیغاتی مواجه است

0


سطح شهر بناب با آشفتگی تبلیغاتی مواجه است

به گزارش خبرگزاری محیطی به نقل از فارس از بناب، حبیب صدقی امشب در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان به موضوع بررسی وضعیت تبلیغات محیطی در شهرستان اشاره و تصریح کرد: یکی از معضلات اساسی این شهرستان عدم نظارت دقیق نسبت به بنرهای نصب شده در سطح شهر است و درسال اقتصاد مقاومتی مردم انتظار دارند در نصب این بنرها تجدیدنظر اساسی صورت‌گیرد.

وی هم‌چنین اظهار کرد: بعضا نیز بنرهایی از طرف اسامی افراد و تشکل‌های مختلف تهیه و نصب می‌شوند که خود این افراد از آنها بی‌خبرند و دستگاه‌های مربوطه نیز از آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با اشاره به ضرورت تکریم و تجلیل از شخصیت‌های علمی، مذهبی و اجتماعی شهرستان خواستار تشکیل کمیته و ستادی در این ارتباط شد.

صدقی تصریح کرد: با معرفی و تجلیل از خدمات آنها توسط این کمیته هم مردم با شخصیت‌های علمی و فرهیخته خود بیشتر آشنا می‌شوند و هم مجموعه دین خود را نسبت به آنها ادا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: اخیراً در سطح شهرستان بناب برای قبولی در مقطع دکترا، کسب یک موفقیت علمی و انتصابات شاهد نصب انواع و اقسام بنر در نقاط مختلف شهر هستیم که این مسئله ضمن اینکه هزینه زیادی برای ادارات دارد، از طرفی چهره شهر را نیز خراب می کند و نصب این گونه بنرها در جامعه و نزد مردم بازخورد خوبی نداشته است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ