Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه جشنواره کتاب Vilnius

0


تبلیغات خلاقانه جشنواره کتاب Vilnius

برگزاری جشنواره های کتاب در هر شهر یا کشوری می تواند افراد زیادی را به بازدید از غرفه ها و خرید کتاب ها با مضمون های مختلف دعوت کند که در این میان تبلیغات محیطی برای برگزاری این گونه نمایشگاه ها نقش بسزایی دارد.

« در حال حاضر مردم خواهان کتاب هایی با معنای عمیق تر می باشند» این پیام تبلیغاتی از جانب جشنواره کتاب Vilnius می باشد که در این رابطه تبلیغات خلاقانه و هوشمندانه ای را در معرض نمایش عموم قرار داده است.

تصاویری که این پیام تبلیغاتی را شرح می دهند به درستی گویایی درک عمیق از محتوای یک کتاب را دارد و در واقع طراحی از صورتک های گرافیکی است که در بالای سر و چشم و … تصویری از راه پله ها را نشان می دهد که می تواند ذهن انسان را به جاهای ناشناخته سوق دهد. در حقیقت هدف از نشان دادن تبلیغات خلاقانه جشنواره کتاب Vilnius، اینست که به مخاطبین بگوید کتاب های ما ارزش محتوایی بالایی دارد و در آن هیچ گونه سطح نگری لحاظ نشده است.

شهرداری گرمدره

0602023734-galleries-thumb1

آژانس تبلیغاتی: Not Perfect | YR، ویلنیوس، لیتوانی
کارگردان خلاقیت: Marius Lukosius
مدیر هنری: Remigijus Praspaliauskas
تصویرگر: Stasys Eidrigevicius

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران تغییر یافت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ