Take a fresh look at your lifestyle.

طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در بندر ماهشهر آغاز شد

0


طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در بندر ماهشهر آغاز شد

شهرداری بندرماهشهر در راستای مصوبات زیباسازی خود تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در سطح شهر را جمع آوری کرد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، مدیر زیباسازی شهرداری بندر ماهشهر با اعلام این خبر گفت : به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر بندر ماهشهر ، طرح جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در حال اجرا است .
دولتشاه ادامه داد : یکی از عوامل موثر در زیباسازی محیط شهری نظم و ترتیب در استفاده از المان ها و تابلوهای تبلیغاتی است و زیباسازی به عنوان متولی تبلیغات شهری ، مسئولیت دارد که بر این امر نظارت کند .
وی تصریح نمود : چندی پیش به صاحبان مشاغل در خیابان های امام خمینی (ره) و آیت الله طالقانی در زمینه ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی اخطار و فرصتی داده شد که در این بازه زمانی ، نسبت به جمع آوری و ساماندهی تابلوها اقدام کنند و اکنون پس از اتمام مهلت مقرر این مدیریت به جمع آوری این تابلوها می پردازد .
مدیر زیبا سازی شهرداری هدف از این اقدامات را حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی در معابر اعلام کرد و افزود : زیباسازی شهرداری بندر ماهشهر با توجه به تبصره یک ماده ۵۵ قانون شهرداری ها بعد از ابلاغ اخطاریه به واحدهای صنفی مبنی بر جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در معابر و عدم توجه آنها به اخطارها اقدام به برشکاری و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز نموده است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ