Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی ها در تولید و انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند

0


فرماندار پیشوا گفت: رسالت ما پردازش به مشکلات شهرستان است و باید اطلاع رسانی دقیقی از نقاط ضعف و قوت منطقه صورت بگیرد و از سایت ها، رسانه ها و روابط عمومی ها انتظار دارم که در تولید و انعکاس اخبار انصاف را رعایت کنند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، دیدار صمیمی محمدکرم محمدی فرماندار شهرستان پیشوا با اعضای شورای روابط عمومی این شهرستان برگزار شد .
اعضای شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا در دومین دیدار صمیمی خود با محمدکرم محمدی با توجه به نزدیکی پایان عمر دوساله این شورا خواستار تشکیل مجمع روابط عمومی ها و انتخاب شورای جدید در آینده ای نزدیک شدند .

فرماندار پیشوا در این دیدار گفت: روابط عمومی ها می توانند با احصای نقاط ضعف و قوت سازمان خود، هم مردم و هم مدیران را یاری کنند .

رئیس شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا افزود: ادارات شهرستان پیشوا بنیه ضعیفی از نظر ساختمان، نیروی انسانی و امکانات دارند که باید آنها را خواسته و مطالبه کنیم .

محمدی گفت: اگر مدیری در انجام مسئولیت خود کوتاهی کند باید بیان کنیم زیرا که در این صورت عملکرد مدیران پیشین و دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به مدیران در چارچوب مدیریت جهادی زیر سوال خواهد رفت .

فرماندار پیشوا در ادامه اظهار داشت: دولتی ماندگار خواهد بود که با نظام زاویه نداشته باشد و انسان هایی که با نظام فاصله دارند ماندگاری نخواهند داشت .

همگی در جبهه ای به نام نظام جمهوری اسلامی قرار داریم
وی گفت: نباید احساس کنیم در دو جبهه هستیم بلکه همگی در یک جبهه به نام نظام جمهوری اسلامی قرار داریم و باید مواظب باشیم با سیاه نمایی نظام را زیر سوال نبریم .
محمدی اظهار داشت: دولت ها در نظام جمهوری با رأی مردم و با تنفید رهبر معظم انقلاب مشروعیت می گیرند و دولتی که اینگونه شکل می گیرد نمی تواند جدا از بدنه نظام باشد .

وی افزود: دولت مجری اوامر نظام است و باید کار مردم و امورات نظام را انجام داده و پیگیری کند و کشوری می تواند رونق داشته باشد که مردم آن همراه و همگام دولت و نظام باشند .

فرماندار پیشوا در ادامه گفت: به عنوان مقلد مقام معظم رهبری با رانت و زیاده طلبی مخالفم و اعتقاد دارم هر چه بهتر وظیفه خود را انجام دهیم در پیشگاه خداوند متعال سربلندتر خواهیم بود .

محمدی با اشاره به برجام گفت: ما نمی گوییم که برجام مطلق بود اما دستاوردهای زیادی را هم به همراه داشت و اگر برجام شکل گرفت ناشی از خون هایی است که در راه اعتلای ایران اسلامی تقدیم شده است .

دستاوردهای دولت قابل کتمان نیستند
وی افزود: توفیقات دولت در زمینه های مختلف را که نمی شود کتمان کرد، سازندگی ها، رشد اقتصادی، بهبود وضعیت نفت و موارد اینچنینی که قابل کتمان نیستند .

فرماندار شهرستان پیشوا یادآور شد: بنده دو ماه است که در عملکرد دولت در شهرستان پیشوا نقش دارم و در این دو ماه مسئله آب روستایی و فاضلاب را به صورت جدی پیگیر بوده ام و خوشبختانه بودجه خوبی هم در این دو زمینه لحاظ شده است و همچنین در خصوص احداث بیمارستان به منظور افزایش سرانه های درمانی نیز رایزنی هایی صورت گرفته است .

رئیس شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا گفت: در زمینه های بسیاری از جمله بحث سلامت، آب کشاورزی، زیرساخت های فرهنگی، ورزشی، مبلمان شهری و راه های دسترسی با مشکل روبرو هستیم که لازم است خواسته های متمرکز داشته باشیم و آنها را به پختگی لازم برسانیم و پشت این درخواست یک قدرت قرار دهیم که این قدرت همان مردم و قابلیت های شهرستان است، آن وقت می توانیم خواسته های خود را محقق کنیم .

فرماندار پیشوا در ادامه به زمین یک هکتاری آموزش و پرورش در علی آباد زواره بید اشاره کرد و گفت: این زمین می تواند به یک قطب فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای استفاده کارکنان آموزش و پرورش و استفاده عموم مردم تبدیل شود که در حال حاضر اقدامات لازم برای این منظور، در حال پیگیری است .

محمدی گفت: احداث مجتمع فرهنگی ورزشی بنیاد شهید را نیز در زمینی به مساحت ۴ هکتار پیگیری می کنیم که می تواند به عنوان مجتمع فرهنگی ورزشی شرق استان تهران خدمت رسانی کند و اگر این کار انجام شود در واقع می توانیم مسافران و زائران را در این منطقه نگهداری کنیم و در واقع این شهر را از معبر به مقصد و تبدیل به یک شهر زیارتی نماییم .

فرماندار پیشوا در پایان گفت: یکی از کارهای مهمی که در جهت توسعه این منطقه در دست اقدام است احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی است که با راه اندازی آن و حذف واسطه، محصولات با قیمت مناسب تر از کشاورزان خریداری و به دست مصرف کننده خواهد رسیدکه در حال حاضر راه اندازی بخش های بسته بندی و سردخانه آن از اهمیت ویژه تری برخوردار است .

گفتنی است، در این دیدار محمدرضا تاجیک مدیر روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای روابط عمومی شهرستان پیشوا و همچنین مهدی مقاری، جواد حلیمی، محسن بوربور و رضا زندی اعضای شورای روابط عمومی به همراه ابوالفضل مصباح از خبرنگاران منطقه حضور داشتند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ