Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین اطلاع رسانی بانک ها با عنوان گره گشای تولید اکران شد

0


کمپین اطلاع رسانی بانک ها با عنوان گره گشای تولید اکران شد

همزمان با هفته بانکداری اسلامی ، نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری با عنوان «گره گشای تولید» از صبح امروز در تهران اکران می شود .
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، در این کمپین تبلیغاتی که در راستاى انجام مسئولیت های عمومی بانک در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى ، با همکاری شهرداری تهران برگزار می شود ، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد .
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود ، خاطرنشان کرد : ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با ۲۱ هزار شعبه ، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی ایجاد شده از این ظرفیت استفاده کنیم .
ولی اله سیف افزود : از ظرفیت موجود برای معرفی هرچه بهتر و شفاف تر خدمات نظام بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در کشور باید استفاده شود و اینگونه پویش ها استمرار پیدا کند .
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ادامه داد : بانک مرکزی جمهوری اسلامی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به مناسبت هفته بانکداری اسلامی ، «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده است، اجرا می کند .
کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشورمحمد على کریمی با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی ، گفت : این کمپین در رسانه های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی ، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت .
وی ضمن تشکر از همکاری بانک شهر در این زمینه ، هدف اصلی اجرای این کمپین را آگاه سازى مخاطب از اقدامات موثر نظام بانکى در حوزه اقتصادى کشور، اطلاع رسانی عمومی در خصوص فعالیت هاى بانکى روزمره عموم مردم و آگاهی دهی در زمینه مسائل بانکی و اقتصادی برشمرد .
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ، اضافه کرد : با اجرای این کمپین هموطنان با مفاهیم حوزه بانکی و اقتصادی آشنا می شوند و در برخی زمینه ها، هشدارهای لازم به آنها داده می شود .
‎محمد علی مشکیان ، ایده پرداز و طراح این پویش نیز گفت : در جلسات ایده پردازى این کمپین، مسیرهاى متعددى را پیشنهاد کردیم و در نهایت سعى شد با استفاده از تصاویر اسکناس ، موضوعات مستقیم و هماهنگ را در ذهن مخاطبین شکل دهیم .
‎وی ادامه داد : در پیام هاى نوشتارى اصلى سعى کردیم به ساختارى کوتاه ، موجز و هماهنگ در واژگان برسیم که محتواى اصلى هر تبلیغ، به صورت موثر و ماندگار در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و در شعار دوم نسبت به اطلاع رسانی مستقیم تر پیام های مد نظر بانک مرکزی اقدام کردیم .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ