Take a fresh look at your lifestyle.

کارگاه کشوری تولید پوستر نقش بهشت

0

کانون هنر شیعی تصمیم دارد در کارگاه تولید پوستر «نقش بهشت»، با حضور در یکی از این اماکن مقدس و نگاهی دوباره و موشکافانه به نقوش و آرایه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام‌اللّه‌علیها)، و با راهنمایی اساتید اهل فن، افق جدیدی را برای طراحان گرافیک، ایجاد کند.

سیدمهدی حسینی دبیر کارگاه تولید پوستر «نقش بهشت» گفت: این کارگاه بازنگری و نگاهی نو به نقوش و آرایه‌های معماری آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در تولید پوستر دارد که با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، کانون هنر شیعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار می‌شود.

دبیر کارگاه تولید پوستر «نقش بهشت» یادآور شد: این رویداد هنری نگاه پژوهشی و آموزشی دارد که استاد نجابتی، استاد موسی‌زاده و تعدادی از تصویرگران، اساتید نگارگر و اعضای معاونت معماران حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) درباره نقوش و آرایه‌ها برای هنرجویان توضیح می‌دهند.

وی بیان داشت: این کارگاه از ۲۷ مرداد به مدت ۳ روز با حضور نزدیک به ۶۰ هنرمند گرافیک کشور از استان‌های قم، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، زاهدان، قزوین و البرز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: آثار تولید شده‌ در این کارگاه پس از بررسی توسط اساتید انتخاب می‌شود؛ ضمن اینکه خروجی این کارگاه به پوستر و آثار حجمی تبدیل می‌شود و نمایشگاهی از این آثار برپا خواهد شد.

13950524000222_PhotoL

منبع

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ