Take a fresh look at your lifestyle.

المپیکی ها بر فراز تابلوهای تبلیغاتی تهران

0


المپیکی ها بر فراز تابلوهای تبلیغاتی تهران

سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت نزدیک شدن به آغاز بازی های المپیک ، فضای تابلوهای تبلیغاتی شهر را به این رقابت ها اختصاص داد .
به گزارش مجله محیطی ، این روزها با نزدیک شدن به برگزاری بازی های المپیک ، در خیلی از بیلبوردهای اتوبان های اصلی شهر تهران تصاویر ورزشکاران المپیکی ایران نقش بسته است و در خیلی از تابلوها هم با استفاده از لوگوی المپیک از مردم خواسته شده تا به ورزش اهمیت بیشتری بدهند .
محمود عبدالهی عضو کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو در خصوص کمپین تبلیغاتی بازی‌های المپیک ابراز داشت : برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش کشور کمپین حمایتی و ایجاد فضای بصری المپیکی جهت حمایت از کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک راه‌اندازی می شود .
وی ادامه داد : قرار شده است تا به مدت ۱۰ روز تمامی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران به ایجاد روحیه و شور و نشاط بین ورزشکاران اعزامی و مردم ورزش دوست اختصاص یابد. حتی در ابعاد وسیع‌تر تصمیم گرفته شد در برخی کلانشهرهای بزرگ کشور که ملی پوشانی در کاروان اعزامی دارند این کمپین راه‌اندازی و بیلبوردهایی در این باره برای این کار در نظر گرفته شود.
گفتنی است ، رقابت های المپیک از روز پانزدهم مرداد ماه سال جاری در شهر ریو برزیل برگزار می شود .

تصاویر این بیلبوردهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید :

50d79_16-7-24-163932photo_2016-07-24_16-34-29

بیلبوردهای تبلیغاتی المپیک

بیلبورد المپیک در تهران

تابلوهای تبلیغاتی المپبک

تبلیغات شهرداری برای المپیک

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ