Take a fresh look at your lifestyle.

هنرنمایی یوسین بولت در آگهی جدید Virgin Media

0

شرکت Virgin Media رکورد ۹ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه ای یوسین بولت دونده دو سرعت جاماییکایی را در یک تیزر تبلیغاتی که به سفارش مؤسسه BBH London  تهیه شده است دستمایه قرار داده و به کارزار این مؤسسه مفهوم خاصی بخشیده است. استفاده از این دونده شهیر جاماییکایی در آگهی تبلیغاتی مذکور در حالی است که مدت زمان کمی به آغاز بازی های المپیک ریو باقی مانده است.

در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۰۹ در برلین، یوسین بولت رکورد فوق العاده خود در دوی صد متر را شکست و با ثبت زمان ۹ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه رکورد جدیدی را از خود به جا گذاشت؛ زمانی که هم اکنون به نظر می رسد به بخش جدایی ناپذیر از وجود این دونده جاماییکایی بدل شده و حتی از آن برای عنوان کتاب زندگی نامه این ستاره مشهور دوی صد متر که در سال ۲۰۱۰ میلادی به چاپ رسید نیز استفاده شد.

هم اکنون و به منظور گرامیداشت دستاورد فوق العاده بولت در دوومیدانی و نشان دادن اهمیت سرعت، شرکت Virgin فیلم کوتاهی شامل ۱۰ عکس شرح دار مربوط به رکورد ۵۸/۹ ثانیه ای بولت را ساخته و منتشر کرده است.

این فیلم که در آن از صدای دونده سابق مایکل جانسن به عنوان راوی استفاده شده به بخش های مختلف زندگی یوسین بولت و سبک زندگی این دونده دو سرعت می پردازد.

در این راستا Kerris Bright مدیر بخش مشتریان شرکت BBH London می گوید: «این کارزار در رابطه با قدرت سرعت و حس مربوط به آن بوده و تلاش کردیم تا داستانی احساسی پیرامون بولت و برندمان ایجاد کنیم.»

در همین چارچوب Seb Edwards کارگردان تیزر مذکور با ساخت یک مونتاژ مناسب و استفاده از ابزارهای مختلف تمام تلاش خود را به کار بسته تا این جمله «می دانید ۹/۵۸ ثانیه یعنی چه؟ یعنی گذشتن از تمامی مراحل زندگی با پاهای تان» از متن قرائت شده توسط مایکل جانسن در شرایطی مناسب مطرح شود.

پرداختن به موضوعاتی نظیر رژیم غذایی بسیار سخت بولت و کاهش وزن وی به همراه نشان دادن عشق و علاقه او به هواداران و هموطنانش صحنه های زیبا و جذابی را خلق کرده و تیزر تبلیغاتی مذکور را به اثری فوق العاده بدل ساخته است.

در این میان ارائه تصویری از بولت به عنوان یک بچه مدرسه ای که علاقه وافری به بازی های ویدئویی دارد در کنار تصویر دیگری از وی به عنوان یکی از ابرقهرمانان داستان های کمیک جذابیت بصری فوق العاده ای به آگهی تبلیغاتی تولید شده توسط شرکت Virgin Media  بخشیده است.

گفتنی است براساس جدول زمان بندی اعلام شده این تیزر تبلیغاتی قرار است بین دو نیمه مسابقات فوتبال پخش شده و در تئاترها، سینماها و سایر پلتفرم های دیجیتال به نمایش درآید.

لازم به ذکر است که شرکت Virgin Media به منظور نمایش تیزر تبلیغاتی ساخته شده به سفارش مؤسسه BBH London، صفحه نمایشی ۱۰۰ متری در انتهای رودخانه تیمز لندن نصب کرده و تیزر ۹/۵۸ ثانیه را به نمایش گذاشته است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ