Take a fresh look at your lifestyle.

باز طراحی نشریه برهان / حسین یوزباشی

0

نشریه‌ی برهان یکی از مجلات زیر مجموعه مجلات رشد است که با موضوع ریاضیات برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌گردد. این نشریه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و دانش‌آموزان زیادی با آن آشنا هستند. حال تغییرات گرافیکی عمده‌ای در این نشریه اتفاق افتاده‌است که پس از ۲۰ سال چهره‌ی برهان را دگرگون نموده‌است.

حسین یوزباشی طراح گرافیک متولد ۱۳۶۴ است که مسئولیت این باز طراحی در نشریه برهان را بر عهده داشته‌است. او در این زمینه می‌گوید:

پروژه مجله برهان شامل یک دوره ۸ شماره‌ای همراه با تغییر و تحولات تمام عیار گرافیکی بود که حتی ماهیت رنگ چاپ صفحات داخلی از تک رنگ به ۴ رنگ تغییر یافت. این رویداد معمولا در سری مجلات رشد خیلی کم اتفاق می‌افتد و این موضوع حساسیت کار را دو چندان کرده بود. تغییرات کلیدی این نشریه شامل طراحی نشانه جدید، یونیفرم و گرید جدید، سرکلیشه‌ها، تصویرسازی‌ها و … است که در کنار یکدیگر پرونده‌ای کامل را تشکیل می‌دهند.

شماره‌های پیشین مجله برهان قبل از باز طراحی به شکل زیر بوده‌اند.

برهان (3)

برهان (2)

برهان (1)

نشریه برهان یک نشریه دانش‌آموزی است و حسین یوزباشی سعی کرده تا علاوه بر در نظر گرفتن قواعد و اصول گرافیکی، جذابیت بصری برای این قشر از مخاطبان را رعایت نماید. در ادامه مجموعه‌ای از اتودها، کلیشه‌ها، صفحه‌آرایی صفحات داخلی و جلدهای نشریه برهان رشد را مشاهده می‌نمایید.

اتودها برای نشان

اتودها برای نشان

نشان های پیشنهادی

نشان های پیشنهادی

نشانه نهایی

نشانه نهایی

پیکتوگرام ها

پیکتوگرام ها

جلد-پشت و رو (7)جلد-پشت و رو (6)جلد-پشت و رو (5)جلد-پشت و رو (4)

جلد-پشت و رو (1)جلد-پشت و رو (3)جلد-پشت و رو (2)

صفحات (2)  صفحات (75)صفحات (74)صفحات (73)صفحات (68)صفحات (67)صفحات (57)صفحات (54)صفحات (53)صفحات (51)صفحات (49)صفحات (46)صفحات (45)  صفحات (39)صفحات (37)صفحات (35)صفحات (33)  صفحات (29)صفحات (23)  صفحات (21)

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ