Take a fresh look at your lifestyle.

تمرکز روی اخبار منتشره از ستارگان

0

ستارگان همواره زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارند و هر کاری که انجام می‌دهند اعم از مهمانی‌هایشان، طرز لباس پوشیدن، رفتار‌های خوب یا ناپسندشان خیلی زود رسانه‌ای می‌شود و به تیتر یک اخبار و مجلات تبدیل می‌شود، خصوصا اگر رفتاری جنجالی و بحث برانگیز از آنان رخ دهد.

درست است که این میزان از تحت نظر و در چشم بودن کمی برای افراد دست و پا گیر خواهد بود اما همین امر می‌تواند افراد را به شهرت و موفقیتی سریع‌تر برساند. برای این امر باید همواره روی کار خود و اعمالی که در آینده قصد انجام‌شان را دارید نظارتی کامل داشته باشید تا به بهترین شکل بتوانید نگاه‌ها را به سمت خود جلب کنید و در رقابت با سایر ستارگان و افراد مشهور پیروز شوید.

ایده

هنگامی که خواننده مشهور بریتنی‌اسپیرز در حین رانندگی کودک هشت‌ماهه خود را به‌جای صندلی محافظ که در عقب گذاشته می‌شود روی صندلی جلو گذاشت و شبکه‌های اجتماعی در این باره فیلمی را منتشر کردند خیلی زود با واکنش‌های بد مواجه شد و رسانه‌ها او را به عنوان مادری بد به‌خاطر به خطر انداختن جان فرزندش معرفی کردند.

اگرچه این مسئله در نگاه اول شخصی و چندان مهم به نظر نمی‌رسد اما به علت آنکه ستارگان الگو‌های جامعه به‌شمار می‌روند و همواره افراد زیادی طرفدار آنان هستند و به نوعی بت مردم خصوصا قشر جوان محسوب می‌شوند اشتباهات کوچک‌شان هم با واکنش‌های تند و منفی مواجه خواهد شد.

این‌گونه اشتباهات حتی می‌تواند منجر به شکایاتی از سوی اشخاص یا نهاد‌های مختلف نیز شود؛ برای مثال یک بازیکن فوتبال که با شرکت خاصی قرارداد دارد باید مراقب باشد پیراهن سایر رقبا را هرگز به تن نکند و حتی با افرادی که این‌گونه پیراهن‌ها را دارند نیز عکس نیندازد. این امر بسیار پیچیده و سخت به نظر می‌آید به همین خاطر اکثر افراد مشهور برای خود مدیر برنامه استخدام می‌کنند تا کارهای آنان را مدیریت کرده و از وقوع اشتباهات احتمالی آنان جلوگیری کند و برنامه‌های آنان را در راستای اهدافشان سازماندهی کند.

اگرچه اکثر افراد مشهور از این میزان تحت نظر بودن گله‌مند هستند اما فراموش نکنید که شهرت افراد به لطف همین مردم و طرفداران به دست می‌آید و آنان آنگونه که تظاهر می‌کنند از شهرت خود ناراضی نیستند و بدون شک از آن لذت می‌برند و این نکته را به خوبی می‌دانند که اگر نتوانند جایگاه خود را به‌عنوان یک ستاره تثبیت کنند خیلی زود از یاد‌ها فراموش خواهند شد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– همواره مراقب اخبار و به‌خصوص شایعات منتشر شده باشید.

– فراموش نکنید که شما در طول زندگی خود مشغول ساختن فیلم زندگی‌نامه خود هستید پس به‌گونه‌ای رفتار کنید که حداقل خودتان از دیدن دوباره آن لذت ببرید.

– سرعت عمل داشته باشید و سعی کنید تا کارهای خود را به فردا نیندازید زیرا کارهای امروز مناسب امروز هستند نه فردا یا روز‌های دیگر و خبر داغ امروز اگر به خوبی منتشر نشود به خبری معمولی در روزهای آینده تبدیل خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ