Take a fresh look at your lifestyle.

جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در جاده های چهارمحال و بختیاری

0


جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در جاده های چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ، از جمع آوری بیش از ۱۱۰ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه جاده های این استان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، کرمی با اعلام این خبر گفت : با هدف تأمین امنیت تردد خودروها ، تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز از حاشیه جاده‌های این استان جمع‌‌آوری می شود . لذا بهره برداران نیز از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا امنیت عبور و مرور خودروها فراهم شود .
مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز گفت : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی نسبت به شناسایی ۱۱۰ تابلوی تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی مختلف استان اقدام کرده است و به زودی عملیات جمع آوری این تابلوها اجرایی می شود.
محمد کریمی با بیان این که نصب هرگونه تابلو مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرور است ، افزود : متاسفانه اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلوهای غیر مجاز (بدون قرارداد نصب) در راه های استان نموده اند .
وی تصریح کرد : از بهره برداران و اشخاصی که اقدام به نصب این تابلو ها نموده اند ، تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع آوری تابلو ها توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و اداره کل راه شهرسازی ، تابلو های فاقد قرارداد و غیر مجاز را جمع آوری نمایند و در ایجاد امنیت در جاده های استان سهیم باشند .
مسئول بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان ، در پایان خاطر نشان کرد : تبلیغات در محورهای مواصلاتی ، رسانه ای منحصر بفرد است و تحقیقات نشان می دهد نمایش های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در کنار جاده ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است که باید در جهت ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت ، رفاه و آسایش مسافران و کاربران جاده ها قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ