Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شیروان جمع آوری می شوند

0


تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در شیروان جمع آوری می شوند

شهردار شیروان از جمع‌آوری داربست‌های تبلیغاتی غیرمجاز در شهر شیروان خبر داد و گفت : در راستای اجرای طرح زیباسازی همه داربست‌های تبلیغاتی غیرمجاز در سطح شهر شیروان جمع‌آوری می‌شوند .
به گزارش پایگاه خبری محیطی ، جعفر بورنگ با اعلام این خبر افزود : طرح جمع‌آوری داربست‌های تبلیغاتی غیرمجاز به‌ منظور ساماندهی و زیباسازی منظر شهری و یکسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر که بعضا برخی از آنان موجب آسیب رساندن به زیبایی بصری شهر شده است ، اجرا خواهد شد .
وی ادامه داد : به همین منظور با هماهنگی انجام‌ شده با واحد اجرائیات و سد معبر ، همه داربست‌های تبلیغاتی در سطح این شهرستان جمع‌آوری خواهد شد .
عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان به جانمایی پایگاه‌های تبلیغاتی در سطح شهر شیروان اشاره کرد و گفت : ۱۳ پایگاه تبلیغاتی به‌ منظور زیباسازی از سوی ستاد زیباسازی و اداره امور فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است.
بورنگ بیان کرد : از موسسات و ادارات دولتی و بخش خصوصی درخواست داریم برای انجام هرگونه تبلیغات با واحد زیباسازی و اداره فرهنگ اجتماعی شهرداری شیروان هماهنگی لازم را انجام دهند .
وی تاکید کرد : در صورت عدم توجه به این نکات در زمینه تبلیغات محیطی ، برابر ضوابط قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد.
شهردار شیروان با تاکید بر اینکه اجرای ضربتی جمع‌آوری داربست‌های غیر مجاز تبلیغاتی در شیروان به‌زودی آغاز می‌شود ، گفت : این سازمان به زیباسازی منظر شهری اهتمام داشته و از عموم انتظار دارد تا شهرداری را در این زمینه یاری کنند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ