Take a fresh look at your lifestyle.

نمایشگاه تصویرسازی های آلبرتین زولّو در فرهنگسرای ارسباران

0

نمایشگاهی از آثار آلبرتین زولّو، تصویرگر سوئیسی، با نام ‘کتابهای مصور از سوئیس، در فرهنگسری ارسباران برپا می شود.

این نمایشگاه با حضور این هنرمند سوئیسی و همسر نویسنده اش، ژرمانو زولّو، روز جمعه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آغاز می شود و تا ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ ادامه خواهدداشت.
به گزارش روابط عمومی انجمن تصویرگران، ورکشاپ ‘هماهنگی متن و تصویر’ با حضور این دو هنرمند و نویسندۀ سوئیسی و ۱۷ تصویرگر ایرانی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. این تصویرگران از میان هنرمندانی که آثارشان را پس از انتشار فراخوان این ورکشاپ ارسال کرده بودند انتخاب شده اند.
این برنامه ها با همکاری انجمن تصویرگران، آژانس ادبی کیا، فرهنگسرای ارسباران و سفارت سوئیس برگزار خواهدشد. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا قرار دارد.

**آبرنگ ها و خوشنویسی های عطا الله ذی نوری در گالری شکوه
نقاشی های آبرنگ هنرمند پیشکسوت عطا الله ذی نوری هفدهم اردیبهشت ماه ۹۵ بر روی دیوار گالری شکوه آویخته می شوند.
در این نمایشگاه ۲۸ تابلوی آبرنگ که کوچکترین آن در ابعاد ۵۰×۳۰ و بزرگ ترینش ۷۰×۵۰ سانتی متر است را به تماشای عموم می گذارد. او در این آثار که در سبک های رئال و فتو رئال کار شده مناظری از طبیعت شهرهای ایران ، ساختمان ها و کلبه های قدیمی با بافت های سنتی و تصاویری از مردم با لباس های سنتی را انعکاس داده است.
وی در این نمایشگاه در کنار آبرنگ هایش ، پنج تابلوی خوشنویسی که در حدود ۲۰ سال پیش به صورت چلیپا با خط نستعلیق کار شده را به نمایش می گذارد.
عطاالله ذی نوری متولد ۱۳۲۳ است، او در سال ۹۱ نشان درجه یک هنری معادل دکترا را دریافت کرده است. آثار ذی نوری تا کنون در استرالیا، روسیه، انگلستان، دوبی … به نمایش در آمده و حدود ۱۲ سال پیش، کتابی از مجموعه آثار او توسط انتشارات نگار به چاپ رسیده است. همچنین وی در سال ۱۳۴۸ مدرک خوشنویسی خود را از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است.
نمایشگاه آبرنگ های عطاالله ذی نوری تا ۲۲ اردیبهشت ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقه ‌مندان می‌ توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات ۱۶ تا ۲۰ و جمعه‌ها ساعات ۱۶ تا ۲۱ در گالری شکوه واقع در فرمانیه ۱۹ دیدن نمایند.

files-news-baner-w[5146d87ea397ff1b5309c3aa7b28f22d]منبع

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ