Take a fresh look at your lifestyle.

کارآیی روابط عمومی داخلی

0

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی کارآمد می‌باید در تمامی ابعاد کارآیی داشته باشد. از جمله ابعاد بسیار مهم روابط عمومی «روابط عمومی داخلی» است. در روابط عمومی‌های ناکارآمد، گرایش اصلی به سمت بیرون از سازمان است، در حالی که در روابط عمومی کارآمد، بعد داخلی از اهمیت نسبتا بیشتری برخوردار است، چرا که اگر آثار عملکرد روابط عمومی بتواند نیروهای درون‌سازمانی و یا کارکنان سازمان را جلب و اقناع کند، در کارآیی و عملکرد بیشتر آنان، افزایش بهره‌وری سازمان، جلب و تامین رضایت ارباب‌رجوع، ایجاد تفاهم بیشتر بین مدیریت و کارکنان و افزایش اهمیت سازمانی مؤثر واقع خواهد شد و در نهایت هر یک از کارکنان را به مبلغی برای سازمان تبدیل خواهد کرد.


همچنین باید توجه داشت که در یک روابط عمومی کارآمد، جمع‌آوری اطلاعات برای مخاطبان در درون سازمان از زمینه‌های اصلی فعالیت به شمار می‌رود. لذا در بخش‌ «روابط عمومی داخلی» انجام اقداماتی نظیر راه‌اندازی قفسه‌های رایگان اطلاعات، برگزاری نمایشگاه ادواری داخلی، اجرای برنامه‌های بازدید برای کارکنان و خانواده‌های آنان، برگزاری جلسات گفت‌وگو و بحث آزاد بین کارکنان و مدیریت، نظرسنجی درباره موضوعات درون‌سازمانی و …پیشنهاد می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ