Take a fresh look at your lifestyle.

آئودی کاربران اینستاگرام را به تماشای دورترها دعوت می‌کند

0

Audi  می‌خواست مردم را به کشف ناشناخته‌های هرچه دورتر تشویق کند. آنها متوجه شدند مردم در Instagram به طور معمول عکس‌های قدیمی را از محل‌های تکراری قدیمی منتشر می‌کنند. این برند اتومبیل به کمک آژانس سوئدی Åkestam Holst  یک سایت کوچک ساختند که نشان می‌داد بیشترین تعداد عکس‌های گرفته‌شده به کدام مکان‌های سوئد تعلق دارند.

آنها سپس کاربران Instagram  را تشویق کردند به مکان‌های جدید و ناشناخته سر بزنند و با هشتگ # ازنادیده‌ها عکس‌بگیر، عکس‌های این مکان‌ها را منتشر کنند. به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، با انتشار عکس با هشتگ # از نادیده‌ها عکس‌بگیر و @AudiSweden الگوریتم کمپین، نزدیک‌ترین عکس تگ‌شده جغرافیایی را پیدا و میزان فاصله با آن را تعیین می‌کرد.

برنده کسی بود که عکسش دورترین فاصله‌ را داشت.کمپین بسیار موفق بود و به Audi کمک کرد به بیش از ۵۰۰هزار کاربر جدید در Instagram دست پیدا کند. عکس برنده از نزدیک‌ترین عکس به آن، ۸ مایل فاصله داشت. یک Audi Q7 به او تعلق گرفت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ