Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده بهره برداری از استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر فومن

0


شرح آگهی

شهرداری فومن در نظر دارد نصب، بهره برداری و نگهداشت فضای تبلیغاتی شناسایی شده در بلوار جدید الاحداث علامه طباطبایی «حدفاصل دادگستری جدیدالاحداث الی انتهای بلوار» به شرح زیر را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار نماید .
۱ – نقطه ۱ : استند دو طرفه روبروی ساختمان جدیدالاحداث دادگستری به مساحت ۳۰ متر مربع
۲ – نقطه ۲ : بیلبورد تبلیغاتی دو طرفه روبروی تالار پوریا به مساحت ۱۲۰ متر مربع
۳ – نقطه ۳ : بیلبورد تبلیغاتی دو طرفه انتهای بلوار به مساحت ۱۲۰ متر مربع
۴ – نقطه ۴ : بیلبورد سه وجهی انتهای بلوار – ابتدای کمربندی سراوان به مساحت ۲۱۶ متر مربع
مجموع مساحت واگذاری در بلوار جدیدالاحداث علامه طباطبایی برابر ۴۸۶ متر مربع می باشد .
شرایط مزایده :
۱ – مزایده در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۵٫۱٫۲۵ با حضور اعضای کمیسیون معاملات شهرداری و نماینده محترم شورای اسلامی شهر در محل شهرداری برگزار و پیشنهادات واصله قرائت می گردد .
۲ – کلیه پیشنهاد دهندگان می بایست مبلغ ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان ضمانت نامه و ودیعه شرکت در مزایده به حساب ۱-۳۰۱۶۲۵۱-۱۱-۶۴۱۳ شهرداری نزد بانک مهر ایران فومن واریز نموده و فیش آن را در پاکت الف و آخرین تغییرات ثبتی شرکت به انضمام معرفی دارندگان و ارائه صلاحیت از سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی را در پاکت ب و پیشنهاد قیمت مزایده گر را در پاکت ج سربسته قرار داده و تحویل امور مالی شهرداری نمایند .
۳ – پیشنهاداتی که فاقد فیش سپرده باشند از نظر شهرداری باطل و قرائت نمی گردد .
۴ – شرکت کنندگان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۱٫۲۳ وقت دارند که مدارک و مستندات شرکت در مزایده را تحویل شهرداری نمایند .
۵ – پیشنهاد می بایست بر مبنای اجاره هر متر مربع به صورت ماهانه برای هر چهار نقطه تبلیغاتی باشد که کف درصد بر اساس نامه شمال ۱۳۳۴۴/۹۴ مورخه ۹۴٫۹٫۱۸ شهرداری و مصوبه شماره ۶۶۰-۱۳۱۹-۹۴ شورای اسلامی به مبلغ ۱۲۰۰۰۰ ریال شروع می شود .
۶ – برنده مزایده چنانچه منصرف شود سپرده وی به نفع شهرداری ضبط و معامله با نفرات دوم و سوم انجام خواهد شد و اگر نفرات دوم و سوم هر کدام از انجام معامله منصرف شوند سپرده آنان نیز به نفع شهرداری ضبط می گردد .
۷ – شرکت هایی که از طریق سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی گیلان معرفی می گردند حق عقد قرارداد و شرکت در مزایده را دارند و افرادی که بدون دارا بودن شرایط احراز شرکت نموده اند از روند مزایده خارج خواهند شد . ( شرکت هایی که به عنوان واسطه عمل می نمایند نیز حق شرکت در مزایده فوق را ندارند .)
۸ – هزینه های چاپ آگهی و غیره به عهده برنده مزایده است .
۹ – برنده مزایده مکلف است از جدیدترین ابزارها و آخرین متدهای مورد استفاده در کشور برای امر تبلیغات استفاده نماید .
۱۰ – برنده مزایده ظرف مهلت ۴۸ ساعت پس از بازگشایی پاکت و اعلام برنده شدن موظف می باشد مبلغ عوارض یکساله را به حساب شهرداری واریز نماید .
۱۱ – با توجه به شرایط مالی و به دلیل هزینه کرد درآمد حاصله به جهت روشنایی بلوار علامه، شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود .
۱۲ – جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : ۰۱۳۳۴۷۳۶۰۳۰ تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری از واحد حقوقی شهرداری نسبت به اخذ مدارک مربوطه اقدام نمایید .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ