Take a fresh look at your lifestyle.

طرح ساماندهی تبلیغات محیطی جلفا کلید خورد

0


رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با قدردانی از همکاری اشخاص حقیقی و حقوقی جلفا در ساماندهی تبلیغات محیطی مرکز این منطقه آزاد اعلام کرد : در یک رویکرد کاملا هماهنگ و متناسب با شان و منزلت گردشگران نوروزی و البته با رعایت جایگاه سرمایه گذاران، با اجرای طرح ساماندهی تبلیغات محیطی ارس گام نخست برای تبدیل جلفا به یکی از زیباترین شهرهای ایران برداشته شد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، مختار خوش پیمان ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه های اداری و فعالان بخش خصوصی جلفا به خاطر انتخاب مسیر قانونی در حوزه تبلیغات محیطی ، اظهار داشت : از دو ماه قبل و با تشکیل جلسات مختلف، طرح ساماندهی تبلیغات محیطی جلفا کلید خورد و اکنون باید ممنون همه به ویژه مدیریت شهری جلفا باشیم که با منطقه آزاد ارس در این مهم همنوا شده اند.
وی با یادآوری صحنه های نازیبای ناشی از آشفتگی در عرصه تبلیغات محیطی جلفا در ماه ها و سال های قبل ، از اجرای طرح مزبور اظهار خوشایندی کرد و افزود : اکنون با ایجاد و توسعه زیرساخت های تبلیغات محیطی استاندارد و متناسب با مبلمان مدرن شهری ارس ، دیگر خبری از بی ضابطگی، نابسامانی و آشفتگی در تبلیغات محیطی مرکز منطقه آزاد ارس نیست و این مهم تنها با همکاری فراگیر دستگاه های مختلف اداری و فعالان بخش خصوصی محقق شده که قابل ستایش است .
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس خاطر نشان کرد : امروز لایت باکس ها و بیلبوردهای متعددی در محدوده منطقه آزاد ارس نصب شده و هزینه تبلیغات به حداقل ممکن رسیده است و در آینده نزدیک سازه های تبلیغاتی مدرن و زیباتر با ماندگاری بالا که متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی خاص جلفا است، نصب خواهد شد.
خوش پیمان اضافه کرد : اکنون نخستین گام برای ساماندهی تبلیغات محیطی ارس برداشته شده و در ادامه اجرای طرح و با مشارکت اعضای کمیته مشترک تبلیغات محیطی منطقه آزاد به سوی تکمیل شدن اقدامات مورد نیاز حرکت خواهیم کرد .
وی در پایان تاکید کرد : سرمایه گذاران و اصناف اطمینان داشته باشند که استفاده از شیوه های مدرن تر و به روزتر در آینده به طور کامل جایگزین تبلیغات محیطی نامنظم و سنتی منسوخ شده خواهد شد و در این راستا سازمان منطقه آزاد ارس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ