Take a fresh look at your lifestyle.

۴ قانون که باید آنها را در اینستاگرام رعایت کنید

0

image

فعالیت در هر شبکه اجتماعی، یک سری قوانین دارد که بر اساس تجربه‌های کاربران آنها وضع می‌شوند و توسط خود شبکه‌های اجتماعی تعیین نمی‌گردند. شبکه اجتماعی اینستاگرام که بر اساس اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو بنا شده، از این قاعده مستثنا نیست و قوانینی برای فعالیت در آن استخراج شده که بیشتر برای صفحات مربوط به کمپانی‌ها صدق می‌کنند:

 

انتشار محتوای با کیفیت:

با شناخت مخاطب خود، محتوایی برای او طراحی کنید که برایش جذاب باشد. همیشه در نظر داشته باشید که محتوای شما باید گویای برندینگ کمپانی شما باشد و تحت تاثیر قوانین مربوط به تولید محتوای شما آماده شوند. فراموش نکنید که تقلید کردن از یک برند مشابه، نمی‌تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

 

به صورت مرتب پست منتشر کنید:

یکی از رازهای موفقیت در اینستاگرام این است که به صورت مداوم و با یک برنامه‌ریزی مشخص، پست‌های خود را منتشر کنید. حداقل تعداد پستی که پیشنهاد می‌شود که منتشر کنید، ۱ پست در روز است و حداکثر آن ۵ تا. زیرا در صورت زیاده‌روی در انتشار پست، ممکن است که به صورت ناخواسته به اسپم کردن بپردازید و افراد تصمیم بگیرند که صفحه شما را دیگر دنبال نکنند.

 

افراد و کمپانی‌های مربوط به خود را دنبال کنید:

فراموش نکنید که با دنبال کردن افراد اصلی کمپانی خود و همچنین صفحه‌های کمپانی‌هایی که به شما تعلق دارند، می‌توانید میزان اعتماد را در مخاطبان خود افزایش دهید. زیرا افراد به راحتی اطمینان نمی‌کنند و لازم است که همواره به شیوه‌ای به آنها اطلاع دهید که حساب کاربری شما رسمی است و فقط یک صفحه برای طرفداران (Fan Page) نیست.

 

از هشتگ‌ها استفاده کنید:

هشتگ‌ها احتمال دسترسی به محتوای شما را افزایش می‌دهند، پس همیشه یک لیست هشتگ مرتبط با پست‌های خود آماده داشته باشید که کمی از زمان جلو بیافتید. همیشه در نظر داشته باشید که آسان‌ترین مسیر برای اینکه یک مخاطب جدید با محتوای شما برخورد کند، از طریق هشتگ است.

 

توجه داشته باشید که دست شما در اینستاگرام بسته نیست و می‌توانید با انجام تست‌های مختلف، وضعیت محتوای خود و در نهایت کیفیت کلی صفحه اینستاگرام کمپانی خود را افزایش دهید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ