Take a fresh look at your lifestyle.

تایپوگرام های پر جنب و جوش از هنرمند کره ای Ji Lee

0

تایپوگرام را در حقیقت می توان جان بخشیدن به حروف و کلمات دانست. در تایپوگرام، طراح سعی دارد تا با تغییرات فرمی در حروف و کلمات، معنای هر واژه را بصورت تصویری بیان نماید بطوری که حروف هر کلمه نیز دیده شوند. برای مثال با کشیدن، بزرگ و کوچک کردن، جابجا کردن و یا کارهای دیگر از این قبیل، معنای خاصی را ایجاد می نمایند. مثلا برای نشان دادن معنای چاقی، در کلمه چاق شاید اولین ایده این باشد که حروف این کلمه بصورت محسوسی چاق نوشته شوند. این تکنیک که نیازمند خلاقیت زیادی است، در طراحی لوگوتایپ کاربرد زیادی دارد.

Ji Lee هنرمند متولد کشور کره است که اکنون در نیویورک سکونت داشته و مشغول کار است. او به طراحی تایپوگرام علاقه زیادی داشته و آثار زیادی را در این زمینه خلق کرده است. در ویدئویی که خواهید دید، این طراح کره ای، حرکت را نیز به تایپوگرام های خود اضافه نموده و تصاویر جذابی را بوجود آورده است. هر کلمه و طرح با حرکت مختص خودش، می تواند به سادگی معنای موردنظر را بیان نماید.

در ادامه مجموعه ای از آثار پیکتوگرام Ji Lee را مشاهده می نمایید. برخی از این تایپوگرامها متعلق به یک اتفاق ورزشی، واقعه و یا اشخاص خاص بوده که در سال های اخیر مطرح بوده اند.

تایپوگرام

دولت چین به سیاست تک فرزندی پایان داد

08.I-Love-Bicycle

همه دوچرخه سواری را دوست دارند

09.Garfield

شخصیت محبوب انیمیشن گارفیلد

11.USA-CUBA

امریکا و کوبا پس از ۵ دهه روابط کامل دیپلماتیک برقرار کردند

Messi

مسی در رقابت های جام جهانی مقابل آلمان نتوانست گلی به ثمر برساند. آن بازی برای مسی روز خوبی نبود. او حتی در حین بازی در نیمه اول دچار استفراغ شد

Howard

تیم فوتبال هاوارد ایالات متحده به رکورد نگهداری از دروازه خود در ۱۶ بازی مسابقات جهانی بلژیک مشهور شد و این رکورد را بیشتر مدیون دربازه بان خود بود.

Neymar2

در مسابقات یک چهارم نهایی جام جهانی، هنگامی که برزیل در مقابل کلمبیا قرار گرفت، در حین بازی با یک ضربه خشونت آمیز پای نیمار بازیکن مشهور برزیلی شکسته شد و ادامه رقابت را از دست داد.

clockElevatorexitfastfoodGravityHorizonIdeaMoonsmileTunnelvertigo

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ