Take a fresh look at your lifestyle.

فرایند طراحی پوستر ARTCRANK بوستون / Kirk Wallace

0

کرک والاس یکی از طراحان گرافیک آمریکایی ساکن بوستون است که در زمینه‌ی تصویرسازی کاراکتر و طراحی آیکون پروژه‌های زیادی را انجام داده است. در این مطلب به یکی از پوسترهای او  می‌پردازیم که برای ARTCRANK  بوستون طراحی شده است. این پوستر که در سال ۲۰۱۴ توسط این هنرمند امریکایی طراحی شده، دارای جزییات و کاراکترهای زیادی همراه با تایپوگرافی‌های دست نویس لاتین است که فرایند طراحی هر کدام از آن ها را نیز خواهید دید.

در ادامه روند شکل‌گیری کاراکتر اصلی این پوستر و نیز طراحی هر کدام از المان ها را خواهید دید. کرک والاس هر کدام از اتودها را به دلایلی حذف می‌کند و در اتود بعدی اشکالات را رفع می‌نماید تا بالاخره به شخصیتی که میخواهد دست پیدا می‌کند. شخصیتی که تمام حس و حالتی که او انتظار دارد را به مخاطب خود منتقل نماید. شخصیت اصلی این پوستر نماد فراغت از دنیای امروزی و قطع ارتباط کردن با تمام وسایلی است که ما را مشغول خود کرده‌اند، به دور از استرس، به دور از عجله، به دور از نگرانی و غرق در آرامش و راحتی. دوچرخه نیز به خوبی به عنوان یک نماد سالم از وسایل نقلیه برای آن انتخاب شده‌است.

ARTCRANK نام مجموعه پوسترهایی است که توسط ۲۰۰۰ هنرمند پیرامون دوچرخه و استفاده از آن طراحی شده اند. این مجموعه سال ۲۰۰۷ برای دوست داران و حامیان استفاده از دوچرخه در جهت حمایت از محیط زیست و دوری از وسایل نقلیه پر مصرف ایجاد شد.

در ادامه تصاویری از این پوستر همراه با فرایند شکل‌گیری آن را مشاهده می‌نمایید.

ArtCrank-Boston (11)ArtCrank-Boston (1)ArtCrank-Boston (5)ArtCrank-Boston (10)ArtCrank-Boston (7)ArtCrank-Boston (12)ArtCrank-Boston (2)ArtCrank-Boston (7)ArtCrank-Boston (11)ArtCrank-Boston (6)ArtCrank-Boston (14)ArtCrank-Boston (6)ArtCrank-Boston (8)ArtCrank-Boston (16)ArtCrank-Boston (12)ArtCrank-Boston (8)ArtCrank-Boston (15)ArtCrank-Boston (3)ArtCrank-Boston (1)ArtCrank-Boston (10)ArtCrank-Boston (13)ArtCrank-Boston (9)ArtCrank-Boston (17)ArtCrank-Boston (4)

این اثر اکنون به قیمت ۳۰ دلار در این فروشگاه اینترنتی فروخته می شود.

X-Try XTM100

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ