Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده اجاره استرابورد تبلیغاتی در خرمشهر

0

 

مزایده-۳۵۰x245

شرح آگهی

مزایده مرحله اول
نوبت اول
شهرداری خرمشهر در نظر دارد در فاز اول تعداد ۲۰ عدد استرابورد در مسیر چهار راه مطهری – پل شهید جهان آرا و یک دستگاه تلویزیون شهری ( سوخته ) واقع در پل شهید جهان آرا به منظور تبلیغات شهری را به صورت اجاره و با رعایت آیین نامه مالی شهرداری ها طبق نظر کارشناسی دادگستری از طریق مزایده کتبی واگذار نماید . لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایط شرکت در مزایده دعوت به عمل می آید که پس از نشر اولین آگهی مورخ ۹۴٫۱۱٫۲۶ و نشر آخرین آگهی مورخ ۹۴٫۱۲٫۳ به صورت حضوری و یا از طریق سایت شهرداری نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام و تا پایان وقت اداری مورخ ۹۴٫۱۲٫۱۵ نسبت به ارائه پاکت های پیشنهادی خود اقدام نمایند . ضمنا تاریخ بازگشایی پاکت ها ۹۴٫۱۲٫۱۶ راس ساعت ۱۳ می باشد . حضور متقاضیان و یا نماینده قانونی آنها با معرفی نامه کتبی در جلسه بازگشایی بلامانع است .
شرایط مزایده :
۱- متقاضیان می بایست ۱۰ درصد مبلغ پایه را به عنوان تضمین شرکت در مزایده ، به حساب سپرده شهرداری واریز و یا ضمانت نامه بانکی را همراه مدارک ارائه و تحویل نمایند .
۲- در صورت انصراف نفر اول ضمن ضبط سپرده وی موضوع مزایده بنابر صلاح دید شهرداری به نفع دوم و در صورت انصراف نفر دوم ضمن ضبط سپرده وی موضوع مزایده به نفر سوم واگذار خواهد شد و در صورت انصراف نفر سوم مزایده باطل می گردد.
۳- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .
۴- برنده مزایده موظف است مدت یک هفته پس از تنظیم صورتجلسه کمیسیون معاملات نسبت به ارائه ۶ ماه اجاره بهای پیشنهادی ضمانت نامه بانکی اقدام ، در غیر این صورت شهرداری ضمن ضبط وثقیه مورد مزایده را به نفرات بعدی با توجه به شرایط فوق الذکر واگذار خواهد نمود .
۵- هزینه نشر آگهی و نظریه کارشناسی دادگستری به عهده برنده مزایده می باشد .
۶- سایر شرایط مزایده در اوراق مزایده مندرج می باشد .
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهرцена на ۰۸۶у

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ