Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبوردهای تهران در اختیار جشنواره بین المللی فجر

0

جشنواره-فیلم-فجر۱

 

مدیر بخش تبلیغات، ارتباطات و امور مشارکت های سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت : فضاهای تبلیغاتی بیش از یکصد نقطه محیطی شهر تهران در اختیار سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفت .
وحید لک در خصوص تبلیغات محیطی جشنواره تئاتر فجر اظهار کرد : با هماهنگی های به عمل آمده توسط دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر و انجام نشست های مشترک از ابتدای پاییز امسال با سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۶ و ۱۱، معاونت مطبوعاتی و اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اتوبوسرانی و معاونت فرهنگی قطارهای شهری و حومه فضاهای تبلیغات محیطی بیش از یکصد نقطه پایتخت در اختیار تبلیغات جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفت .
وی ادامه داد : عرشه پل ها، بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر فضاهای موجود تبلیغاتی در یکصد نقطه فضای تبلیغات محیطی شهر تهران شامل : بزرگراه ها ، میادین ، خیابان های اصلی ، مراکز آموزش عالی ، پارک ها و گذرگاه های پر تردد در اختیار این کار قرار گرفته است .
مدیر بخش تبلیغات، ارتباطات و امور مشارکت های سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با تقدیر از همراهی، تعامل، همفکری و مشارکت مدیران فرهنگی و شهری تهران افزود : این خدمات با در اختیار قرار گرفتن سازه های بیلبورد، پرتابل شهری، پایه های پرچم، عرشه پل، و نصب پوستر در اختیار سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفته است .
توزیع برنامه های جشنواره در تمامی فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران، تبلیغ از طریق امکانات تبلیغاتی ایستگاه های مترو در خطوط ۶ گانه، تبلیغات در حرکت از طریق نصب پوستر بر اتوبوس های شهری از دیگر مشارکت هایی است که مدیر بخش تبلیغات، ارتباطات و امور مشارکت های سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به آنها اشاره داشت .
این دوره از جشنواره بین المللی فجر به دبیری سعید اسدی، از پاییز ۹۴ برنامه های جنبی خود را در قالب کارگاه های آموزشی در تهران و سایر استان ها برگزار کرده است ؛ برنامه های اصلی آن نیز از یکم تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می شود که در آن دست آورد هنر نمایش کشورهای حاضر در قالب اجراهای صحنه ای و خیابانی روی صحنه می رود .BabyWatch BLUEкупить лодкуcar cover team bhpдовідка 086у

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ