Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی شهرکرد ساماندهی می شود

0

شهرکرد

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد ، اظهار داشت : نبود تناسب در زوایای دید ناظران و بی هویتی در تبلیغات، مهمترین هدف ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در شهرکرد به شمار می رود .
محمدپور دهکردی ادامه داد : وجود آلودگی های بصری، منجر به نارضایتی شهروندان، اختلال های روحی – روانی و ناهنجاری رفتاری در سطح جامعه بوده که یکی از مهمترین عوامل کاهش کیفیت زندگی شهر نشینی است .
وی افزود : تبلیغات و فضاسازی های ضابطه مند، باعث ساماندهی منظر شهری و فراهم شدن آرامش فکری شهرنشینان می شود . به همین منظور سازمان رفاهی – تفریحی شهرداری شهرکرد، بر مبنای بند ‘ب’ ماده ۷ اساسنامه این سازمان، که هرگونه ساماندهی و زیباسازی انواع تابلوهای خدماتی مانند تابلوهای تجاری، پزشکی، صنفی و همچنین براساس تبصره ۱ از بند دوم و بند هفتم ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و مصوبات شورای اسلامی شهر و ضوابط و مقررات فضاسازی و تبلیغات محیطی شهرکرد، اقدام به ساماندهی تبلیغات شهری می کند .
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد خاطر نشان کرد : با توجه به تأثیرگذاری انجام هرگونه تبلیغات محیطی در سیمای بصری شهر، یکی از اهداف عمده حوزه زیبا سازی شهری، ایجاد بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری است .
دهکردی اضافه کرد : با نگاهی دقیق به سطح شهر، به دلیل ناهماهنگی پلاکاردها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، فضای شهری نامناسبی در معرض دید شهروندان قرار گرفته است . این در حالی است که مطابق با آیین ساماندهی تابلوهای سطح شهر، به منظور جلوگیری از اغتشاش بصری و سلب حقوق شهروندان، نصب هر گونه پلاکارد و تابلوهای غیرمجاز، در حاشیه معابر اصلی و پیاده روها ممنوع است .
وی عنوان داشت : به منظور اجرایی شدن ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهرکرد، در مرحله نخست اطلاع رسانی کامل صورت گرفته است .
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد ادامه داد : به واحدهای دریافت کننده اطلاعیه که در مدت زمان یادشده اقدامات لازم را انجام ندهند، اخطار داده می شود .
محمدپور دهکردی بیان کرد : پس از آن اقدام به جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی واحدهای بی توجه به اخطارهای قبلی،می شود .
وی در پایان یادآور شد : ساماندهی تبلیغات صنفی و محیطی با توجه به وضعیت نابهنجار تابلوهای سردرب واحدهای صنفی، ضرورت دارد و زیباسازی محیط شهری و تأثیرات آرام بخش بر روح و روان شهروندان مهم ترین هدف از این اقدام به شمار می رود.духи пако рабан женскиеупить вытяжку ценамолодежные отели аланиизеркало заднего вида цена на

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ