Take a fresh look at your lifestyle.

هوشیاری ملت توطئه های انتخاباتی را خنثی می کند

0

 

_PhotoA

 

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه طبق فرمایشات علماء اسلام و انقلاب همواره افرادی در طول تاریخ بوده اند که دنبال مخدوش کردن جایگاه رهبری هستند، گفت: هوشیاری و بیدار بودن ملت توطئه‌های اینچنینی را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه بیانات ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی در روزهای اخیر پیرامون برگزاری باشکوه انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رهنمودهای ایشان همواره و در زمینه‌های مختلف راه‌‌گشا بوده است.

وی با اشاره به اینکه با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش‌رو ضمن عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامه عمل پوشاندن به این تکلیف سیاسی و اجتماعی، نمادی از وحدت کلمه و همدلی را به معرض نمایش خواهیم گذاشت، ادامه داد: مردم انقلابی و متدین کشورمان بیانات و رهنمودهای ایشان را در همه زمینه‌ها فصل‌الخظاب قرار دهند.

این مدرس حوزه‌های علمیه با ابراز تاسف از این موضوع که یک عده قلیل به دنبال خدشه وارد کردن بر جایگاه رهبری هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و معاندان هرگز نخواهند توانست که کاری از پیش ببرند، چرا که این موضوع و بی‌ثمر بودن فعالیت‌های مذموم و نکوهیده بارها در تاریخ رخ داده و نتیجه‌ای نداشته است.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه طبق فرمایشات بزرگان و علماء اسلام و انقلاب همواره در طول تاریخ کسانی با چنین رویکردهایی وجود داشته‌اند، و اکنون هم هستند و در آینده نیز همواره چنین اشخاصی خواهند بود، ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است هوشیاری و بیدار بودن ملت و مقاومت در مقابل توطئه‌هایی از این نوع است.

باقری حفظ روحیه وحدت و همدلی را در شرایط کنونی امری لازم و ضروری دانست، خاطرنشان کرد: حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با نگاه ژرف و بصیرت عمیق‌شان عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» را برای امسال انتخاب کرده‌اند، پس باید موضوع حفظ وحدت کلمه را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

باقری با اظهار اینکه مسلمانان اعم از شیعیان و برادران اهل سنت در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی تجربه می‌کنند، این موضوع را یکی از برکات انقلاب اسلامی و جاری شدن روح برادری در جامعه به دنبال آن دانست، اضافه کرد: بارها و بارها به مناسبت‌های گوناگون از جمله اخیرا با شرکت در برنامه‌های سالروز تجدید بیعت امت با ولایت این وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و مشارکت همگانی در انتخابات‌های پیش‌رو، خاطرنشان کرد: بنابراین باید برای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن در همه عرصه‌ها به ویژه انتخابات با احساس مسئولیت مضاعف در کنار هم شرکت کنند.

 

духи elie saabсумка для фотокамерыHummerhome

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ