Take a fresh look at your lifestyle.

میثم اشعری : پتانسیل گرافیک در قم فوق العاده است / به دنبال استقلال انجمن هستیم

0

حدود یکسال است که شاهد فعالیت گروهی با عنوان گروه طراحان گرافیک انجمن هنرهای تجسمی استان قم  هستیم. گروهی که با توجه به وجود پتانسیل بالای موجود در این استان پایه گذاری شد. استقلال این گروه مدتی در ابهام قرار داشت و موافقت مراجع بالاتر را کسب نکرده بود. اما این روزها خبرهایی از مستقل شدن آنها به گوش می رسد.

photo_2016-01-10_11-11-50

میثم اشعری رئیس و از اعضای موسس این انجمن با اشاره به توانایی و استعداد بالای گرافیک در استان قم در پاسخ به هدف و نتایج فعالیت های اخیر انجمن گفت :

“گروه طراحان گرافیک استان قم یک سالی هست که زیر نظر انجمن هنرهای تجسمی استان فعالیت می‌‎کند. با توجه به پتانسیل فوق‌العاده جامعه طراحان گرافیک استان قم، از بدو تاسیس، ما به دنبال استقلال گروه تحت عنوان انجمن طراحان گرافیک استان قم بودیم. مکاتبات و مذاکرات زیادی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داشتیم که با پیگیری های زیاد بالاخره با این امر موافقت شده است.”

اشعری در توضیح اقدامات انجام شده در جهت مستقل سازی این انجمن از جلسات شکل گرفته با حضور هیات موسسین خبر داد و گفت :

“در اولین گام هیئت امنای گروه طراحان گرافیک به همراه تعدادی از پیشکسوتان شهر، جمعی را تحت عنوان هیئت موسس انجمن طراحان گرافیک استان قم تشکیل دادند که در جلسه بعدی به تعداد افراد آن اضافه خواهد شد. هدف از تشکیل هیئت موسس، بررسی و آماده سازی اساس‌نامه و مقدمات و چگونگی برگزاری انتخابات اولین دوره هیئت مدیره انجمن طراحان گرافیک استان است.”

لازم به ذکر است روز پنج شنبه ۱۷ دی ماه ۹۴ ، اولین نشست مشورتی انجمن طراحان گرافیک استان قم  باحضور جمعی از طراحان گرافیگ برگزار شد.

GDAQom (1)

GDAQom (2)

GDAQom (3)

GDAQom (4)

GDAQom (5)

GDAQom (6)

در این نشست که با حضور آقایان مسعود نجابتی، سیدحسن موسی‌زاده، سیدمحمدعلی سیدابراهیمی، میثم اشعری، ابراهیم سلیمانی، فریدالدین ملایی و فرهود مقدم؛  صبح پنج‌شنبه ۱۷دی‌ماه ۱۳۹۴ برگزار شد. علاوه بر ارایه گزارش جامعی از آمار تحلیلی طراحان گرافیک استان قم و استقبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاسیس انجمن طراحان گرافیک استان قم؛ تصمیم مقتضی برای تدوین اساس‌نامه پیشنهادی و فراهم آوردن مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخابات نیز اتخاذ گردید.

seattle seo firmкрасивая посуда москваcar window sun shade star warsавтомобильные шины

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ