Take a fresh look at your lifestyle.

دیدار مشاور استاندار یزد در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اصحاب رسانه

0


۱dd33adf-aab9-4a37-9372-809fcd3bffe3

مشاور استاندار یزد در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: ارتباط و تعامل مؤثر با خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی استان یکی از اولویت‌های کاری اداره کل روابط عمومی استانداری است.

روز چهارشنبه ۱۶ دی‌ماه اولین نشست از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار با اهالی رسانه در دفتر اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد .
«
عباس ملازینلی» در این نشست که در اولین گام، با حضور نمایندگان و سرپرستان خبرگزاری‌های استان برگزار شد؛ اظهار داشت: خبرنگاران سربازان جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم هستند و در این حوزه، خبرگزاری‌ها در خط مقدم و صف اول هستند .
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارد و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران همیشه بر فضای آزاد همراه با نقد منصفانه تأکید داشته است .
ملازینلی افزود: خوشبختانه استاندار یزد، معاونین استاندار و مسئولان ارشد استان نیز نگاه ویژه‌ای به اهالی رسانه استان دارند و استاندار یزد به ارتباط مؤثر و تعامل با همه رسانه‌های مکتوب و مجازی استان با هر نوع گرایش و طرز تفکر، که با رعایت الزامات قانونی و اخذ مجوزهای مربوطه از مراجع ذی‌ربط، فعالیت دارند، تأکید دارد .
جانشین اداره کل روابط عمومی استانداری یزد بابیان فعالیت‌های انجام‌شده در این اداره کل در حوزه خبر تصریح کرد: روابط عمومی استانداری در کنار رسانه‌های استان است و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها نباید احساس کنند که همکاران ما در روابط عمومی استانداری در حوزه خبر و تولید آن، رقیب رسانه‌ها هستند !
ملازینلی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: تعامل خوب و ارتباط مستمر خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اداره کل روابط عمومی استانداری یزد بهتر از گذشته ادامه یابد .
گفتنی است در ادامه این نشست هم‌اندیشی خبرنگاران خبرگزاری‌های استان به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه خبر و نحوه تعامل شایسته با اداره کل روابط عمومی استانداری یزد پرداختند و ضمن اشاره به مظلوم بودن دولت تدبیر و امید در حوزه رسانه، خواستار پاسخگویی و توجه بیشتر مسئولان استان به خبرنگاران، دعوت مستمر خبرنگاران به جلسات خبری استانداری، برگزاری نشست‌های خبری فصلی با استاندار یزد و معاونین استاندار و استفاده از ظرفیت استانداری و شورای اطلاع‌رسانی استان برای ساماندهی خانه مطبوعات استان شدند .

лучшие корейские видеорегистраторыпаркет покрытие лакомвосхождение на эльбрус отчетseo семинар

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ