Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری جشن دانش آموختگان رشته های کارشناسی روابط عمومی آذربایجان شرقی

0

۴۰۹۰۹۸a1-2671-4cd6-897e-2f634af5905b

جشن دانش آموختگی حدود۵۰ نفر از دانش آموختگان رشته های کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علمی – کاربردی آذربایجان شرقی در تالار حمایت تبریز برگزار شد .

این جشن دانش آموختگی که مدرسان علوم ارتباطات و روابط عمومی مراکز آموزش عالی تبریز، از جمله آقایان دکتر فرآذین ، فرج پور باسمنجی ، صحرایی ، اسدزاده ، مهدی زاده ، اکبری و فلاح نیز حضور داشتند، ابتدا دکتر فرآذین طی سخنانی از دانش آموختگان علوم روابط عمومی خواست که علاوه بر خدمت به مردم در ادارات، خود را به علم و دانش روز مجهز کنند .
وی گفت: دانش آموختگی، در واقع فراغت از تحصیل نیست بلکه فرصتی برای تکمیل آموخته ها است .
در ادامه این مراسم، دکتر محمد فرج پور باسمنجی نیز با اشاره به اینکه باید علم ، هنر و فن ارتباطات در روابط عمومی ها متجلی شود، از تلاش برای ایجاد رشته کارشناسی ارشد روابط عمومی در مراکز آموزش عالی تبریز خبر داد و گفت: با تشکیل اولین شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سال ۱۳۸۱ ، ایجاد رشته های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و زیرشاخه های آن از جمله روزنامه نگاری و روابط عمومی در دانشگاههای تبریز به جد پیگیری شد و خوشبختانه امروز در دانشگاههای جامع علمی – کاربردی ، پیام نور و آزاد اسلامی تبریز شاهد ایجاد رشته های علوم ارتباطات و روابط عمومی هستیم .
رییس اسبق شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همچنین تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون “روابط عمومی” جایگاه ویژه ای در سازمانهای دولتی و خصوصی یافته و تجهیز ادارات روابط عمومی استان به تکنولوژی های نوین ارتباطی و جذب کارشناسان و دانش آموختگان رشته های علوم ارتباطات و توجه مدیران سازمانی به این حوزه ، ادارات روابط عمومی ها به خانه شیشه ای و تاثیر گذاری تبدیل شده است و توجه به مطالبات عمومی در ادارات را موجب می شود .
در این مراسم همچنین استاد فردین صحرایی دیگر مدرس ارتباطات نیز توجه به مسئولیت های اجتماعی در حوزه روابط عمومی را یاد آور شده و گفت : روابط عمومی ها باید با نیاز سنجی و افکار سنجی به نیازهای صاحبان و مشتریان جواب بدهند .
در ادامه این مراسم، پس از سخنان کوتاه آقایان دکتر مهدی زاده ، اسدزاده شهیر ، اکبری و فلاح، ۵۰ نفر از دانش آموختگان کارشناسی روابط عمومی به درجه کارشناسی نایل شدند .
در پایان این مراسم، احد کامرانور یکی از دانشجویان نیز اشعار طنز خود را قرائت کرد و لوح های سپاس و تقدیر دانشجویان نیز به اساتید اعطاء شد .

drift gost sдуховые шкафы электрические встраиваемые купитьнедорогие полотенцасправка в бассейн 300

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ