Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری همایش مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی مرند

0


۱e5b68dc-187e-42f9-b726-dc740f4c24fe

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: روابط عمومی های ادارات حق دخالت در انتخابات پیش رو را ندارند.

 تقی کرمی بعداز ظهر دوشنبه در همایش مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ویژه مرند که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن محکوم کردن شهادت شیخ نمر توسط آل سعود گفت: ما انزجار و تنفر خود را از این عمل رژیم آل سعود اعلام نموده و براساس فرموده مقام معظم رهبری خون به ناحق ریخته شده بی جواب نخواهد ماند و نه تنها ایشان بلکه تمامی خون های که به ناحق توسط ظالمان به زمین ریخته می شود، خداوند آنها را بی جواب نخواهد گذاشت .

وی در ادامه افزود: با شهادت شیخ نمر، احساسات دنیای شیعه بخصوص مردم کشورمان جریحه دارشد و از مردمی که ابراز احساسات کردند، تشکر می کنم  .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ضمن حمایت از بیانیه رئیس جمهور درباره این عمل کثیف دولت عربستان اظهار داشت: متاسفانه در شبکه های اجتماعی افرادی آگاهانه و ناآگاهانه اقدام به بستن تهمت و افترا به رئیس جمهور نمودند درحالیکه همه ما می دانیم براساس حقوق بین الملل حمله به سفارت یک کشور در حکم حمله به خاک این کشور است.

وی افزود: نباید به خود اجازه دهیم در رابطه با مسائلی، به نفر اول اجرایی کشور توهین کنیم اما در انتقاد سازنده همیشه باز است.

کرمی در ادامه با تاکید براهمیت کار روابط عمومی ها گفت: کار روابط عمومی یک هنر است و روابط عمومی ها واسط بین مردم و سازمان ها هستند که مدیران روابط عمومی ها می توانند این رابطه را تنظیم کنند و چهره مناسبی از فعالیت های ادارات ودستگاه ها به شهروندان ارائه کنند .

فرماندار ویژه شهرستان مرند اظهار داشت: امروزه مسئولانی موفق هستند که بتوانند در اجرای وظایف خود از این پتانسیل ویژه استفاده مطلوب را ببرند .

وی افزود: اگر مسئولان بخواهند عملکرد دستگاه اجرایی مربوطه خود و دولت را به مردم نشان بدهند باید از روابط عمومی قدرتمند در زیر مجموعه خود استفاده کنند تا درنهایت بتوانیم به تحقق شعار سال یعنی همدلی وهمزبانی بین مردم و دولت مورد تاکید مقام معظم رهبری دست یابیم .

معاون استاندار با اشاره به نقش روابط عمومی ها واصحاب رسانه در انتخابات پیش روی نیز گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی حق هیچ گونه دخالت در امر انتخابات به نفع و یا علیه هیچ یک از کاندیداها را ندارند اما درکنار اصحاب رسانه باید برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات گام برداشته وبرای مشارکت حداکثری وباشکوه عموم مردم اقدام کنند .

کرمی افزود: اگر روابط عمومی ها هم علاقمند به حضور درانتخابات هستند نباید وارد مصداق ها شوند چراکه یک تخلف محسوب می شود، اما می توانند با آگاهی بخشی به مردم، تنویر افکار عمومی و تشویق آنها در پای صندوق های رای قدم بردارند .

گفتنی است؛ در پایان این همایش کلاس کاربردی اصول خبرنویسی و چگونگی ارتباط با جامعه و فواید آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ها برگزارشد.

vg 20car insurance cover note templateлестницы ценыhero3 silver edition review

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ