Take a fresh look at your lifestyle.

بزرگمهر حسین پور: بیش از ۲۰ اتود زدم!

0

پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، با پوسترهای دیگر این جشنواره قدری متفاوت است. این بار یکی از چهره‌های سرشناس و محبوب سینمای ایران محوریت اصلی این پوستر است. خوشبختانه نگرانی‌هایی که درباره طراحی پوستر جشنواره‌های ملی ایجاد شده بود، با طراحی این اثر تا حد زیادی رفع شد و یک اثر چشم نواز، اهالی هنر را خشنود کرد.

مجید برزگر برای طراحی این پوستر، از عکسی کمک گرفته است که توسط امیر عابدی ثبت شده و توسط بزرگمهر حسین پور بازسازی و نقاشی شده است. در این عکس خسرو شکیبایی در حالتی نقاشی شده است که هیچ گاه عکسی از آن ندارد و در واقع این ژست توسط حسین پور خلق شده است. بزرگمهر حسین پور در صفحه شخصی اش پیرامون این نقاشی می‌گوید :

hoseinpur2

“طراحی پوستر جشنواره سرحالم آورد. خسرو شکیبایی را نمی‌شود به این راحتی کشید. یک تصویر از او که به نظر من نماد سینمای روشنفکری و مردم پسند ایران است و چهره‌ای از او که شیدایی دارد، عاشق همیشگی است و در هر کجا و هر شرایطی تو دوستش داری. انصافا حداقل برای من کشیدنش سخت و ظریف و حساس بود. شاید بیش از بیست اتود زدم از حالت و فرم ایستادن و نوع نگاهش. خلق حالتی از شکیبایی که وجود ندارد و تو باید آن را خلق کنی. اما به هر حال نتیجه‌ای که حاصل شد راضی ام کرد. حالت ایستادنش را و شال سفیدش را برای اینکه شیدایی‌اش را بیشتر نشان میداد کشیدم و نگاهش را از عکسی از دوست عزیزم امیر عابدی الهام گرفتم. ممنون از مجید برزگر عزیز که پافشاری کرد که موضوعی که خودش مطرح کرده بود یعنیخسرو شکیبایی، بر روی پوستر جشنواره پابرجا بماند.”

پوستر جشنواه فیلم فجر

بزرگمهر حسین پور از نقاشان و کارتونیست های مطرح ایران است که تا کنون کتاب های زیادی را تصویرسازی نموده و در نشریات سیاسی و فرهنگی معتبری فعالیت داشته و نمایشگاه های زیادی را برگزار نموده است. آثار وی در زمینه های سیاسی و از جمله در زمان انتخابات ۸۸ باعث معروفیت بیشتر وی در بین عامه مردم شد. در ادامه برخی از آثار وی را مشاهده می نمایید :

hosseinpour (1)

hosseinpour (1)

hosseinpour (2)

hosseinpour (3)

hosseinpour (4)

hosseinpour (5)

hosseinpour (6)

hosseinpour (7)

hosseinpour (8)

hosseinpour (9)

hosseinpour (10)

hosseinpour (11)

hosseinpour (12)

hosseinpour (13)

hosseinpour (14)

hosseinpour (15)

hosseinpour (16)

hosseinpour (17)

hosseinpour (18)

hosseinpour (19)

hosseinpour (20)

hosseinpour (21)

انتهای پیام/

кровля крышсельскохозяйственные услугиплазменная панель ценареклама от google

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ