Take a fresh look at your lifestyle.

یک کشور جدید کشف شد

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که پلاستیک هایی که مصرف می کنید در نهایت کجا می روند و چه می شوند؟! ”Environmental charity Surfers Against Sewage“، از کشور جدیدی خبر می دهد که ساخته دست خود ماست! بطری های آب معدنی، لیوان های قهوه و کیسه های پلاستیکی، شهروندان این کشور پرجمعیت هستند!

به گزارش  ام بی ای نیوز MC Saatchi، طی یک اقدام خلاقانه، ویدئویی با گویندگی Imelda Staunton، بازیگر انگلیسی، برای کمپینی درباره «سرزمین زباله ها» ساخته است. ایملدا به مخاطبان این فیلم از «ابرقدرتی نوظهور در اقیانوس آرام که گردآورنده بزرگ ترین توده شیمیایی تا به امروز است» خبر می دهد.

کشور زباله ها، که «گسترش خصمانه اش دست کم گرفته می شود»، یک کشور نوظهور نیست بلکه یک منطقه به اندازه یک شبه قاره مملو از پلاستیک است که حقیقتا یک تهدید جهانی است. در این فیلم، از مصرف کنندگان خواسته می شود که محصولات پلاستیکی تک نفره را تحریم کنند.

این کمپین همچنین شامل برنامه های آموزشی، مجموعه ای از ویدئوهای تاثیرگذار و پوسترهایی برای مکان های عمومی و همین طور عکس های چاپی است که محصولات پلاستیکی مصرف روزانه را به مثابه سلاح های تحدیدآمیز زندگی بشر ترسیم می کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.