Take a fresh look at your lifestyle.

گزارش تصویری از کارگاه طراحی کمپین شهروند سالم با حضور وزیر بهداشت

0

کارگاه طراحی کمپین شهروند سالم در مجموعه سرچشمه برگزار شد.
به گزارش یاقوت، کارگاه سه روزه طراحی شهروند سالم در روزهای سوم تا پنجم دی ماه ۹۴ در مجموعه سرچشمه تهران واقع در میدان بهارستان، به همت سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.
این کارگاه با حضور اساتید محترم آقایان مصطفی اسداللهی، محمدعلی بنی اسدی، سیدحسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی شروع به کار نمود و طراحان پیرامون مسئله بهداشت و سلامت به ایده پردازی و اجرای آثار خود پرداختند.
در روز پایانی این کارگاه، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع طراحان حضور یافت و با طراحان و اساتید به گپ‌و‌گفت پرداخت. در این گفتگو، مصطفی اسداللهی در اظهار‌نظری قابل توجه گفت: پزشکان محترم در اتاق عمل مشغول زحمت هستند. ما اینجا کاری می‌کنیم که ان شالله کار به اتاق عمل نکشد و پیشگیری می‌کنیم قبل از اینکه به درمان نیاز شود.
در ادامه گزارش تصویری  کارگاه طراحی شهروند سالم را مشاهده می نمایید:

shahrvandsalem-Campaign (14)shahrvandsalem-Campaign (1)shahrvandsalem-Campaign (2)shahrvandsalem-Campaign (3)shahrvandsalem-Campaign (4)shahrvandsalem-Campaign (5)shahrvandsalem-Campaign (6)shahrvandsalem-Campaign (7)shahrvandsalem-Campaign (8)shahrvandsalem-Campaign (9)shahrvandsalem-Campaign (10)shahrvandsalem-Campaign (11)shahrvandsalem-Campaign (12) IMG_5785 copy IMG_5790 copy IMG_5793 copy IMG_5801 copy IMG_5807 copy photo_2015-12-27_02-43-54

посуда оптом от производителя москваметаллоконструкции производство продажаавто из литвыпароварки ценывидеоглазки с записью

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ