Take a fresh look at your lifestyle.

چه شبکه اجتماعی برای تبلیغات برندها مناسب تر است؟

چه شبکه اجتماعی برای تبلیغات برندها مناسب تر است؟

 

تا کنون به این اندیشیده اید که کدام شبکه ی اجتماعی برای تبلیغات مناسب است؟ شبکه های اجتماعی به دو دلیل بزرگ ترین فضا برای کسب و کار به شمار می آیند.

نخست اینکه بازاریابی به وسیله آنها می توان تعامل بیشتری با مخاطب ایجاد کرد زیرا ارگانیک است و ویژگی رایگان بودن آن سبب شده مخاطب بیشتری داشته باشد.

اما با این وجود انتظار داشتن یک نتیجه یکسان در بستر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک توییتر و غیره را کاری اشتباه است. باید شناخت درستی از شبکه های اجتماعی داشت و باید بدانید که کدام یک از آنها مناسب جامعه ای است که در آن زندگی می کنید

زیرا باید ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی در هر منطقه را به  درستی درک کنید. پس از آن باید محتوایی را تولید کنید که به درد آن افراد مربوط باشد. نکته ی مناسبی که وجود دارد این است که افراد بسیاری این مزه را چشیده اند و از پخت مناسب آن مطمئن هستند و به سادگی می توانید آن را مصرف کنید.

 

چه شبکه اجتماعی برای تبلیغات برندها مناسب تر است؟

 

در میان همه هفتاد و چهار درصد سهم بازار به فیسبوک رسیده است زیرا اعتماد بیشتری به آن دارند و توانسته اند ارتباط بهتری برقرار کنند. سن کاربران فیسبوک در حال بالا رفتن است. از سوی دیگر ارتباط میان پدر بزرگ و مادربزرگ ها و نوه هایشان در این فضا در حال قطع شدن است.

البته این خبری خوب است برای بازاریابان اینترنتی است که به دنبال این هستند که مجموعه ای بزرگ داشته باشند که دارای مخاطبینی با قدرت خرید بالا هستند. برای یک نمونه برند وجود دارد که محتوای گسترده ای را در صفحه فیسبوک خود قرار می دهند که تنها هدفش آگاهی رسانی است و در این مقوله به فروش نمی اندیشند.

رسانه ی اجتماعی دیگری که توانایی بسیار زیادی دارد توییتر است. این رسانه مناسب سایت هایی است باید زود به زود بروزرسانی کنند یا می خواهند به صورت آنلاین و فوری آنچه را که ارائه می دهند برای دیگران به اشتراک بگذارند. البته بسیاری از سایت ها دارای سیستمی هستند که به طور خودکار پست های تازه شان را به اشتراک می گذارد.

 

منبع: ادریس

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.