Take a fresh look at your lifestyle.

رونمایی از طرح هویت بصری مشهد۲۰۱۷

0

در حاشیه برگزاری یازدهمین جلسه شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، از طرح هویت بصری مشهد ۲۰۱۷ توسط شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد رونمایی شد.

نوید فلاحت و محراب اسدخانی دو طراح مشهدی مطالعه و تدوین و طراحی بسته هویت بصری رویداد مشهد ۲۰۱۷ را بر عهده داشتند.

نوید فلاحت یکی از طراحان این مجموعه، گفت: به دنبال الگویی بسط‌ پذیر بودیم، پیشنهاد داشتن این بسته را سال گذشته به مسئولان شهری دادیم، امیدواریم که با این رویکرد فضای بهتری برای توسعه گرافیک و ارتباط تصویری با مخاطبان این رویداد ایجاد کرده باشیم، نزدیک شدن به استانداردهای جهانی، بررسی نمونه های تطبیقی، تدوین الگویی کاربردپذیر مدنظر ما بوده و نکته مهم کار تیمی برای تولید این بسته است.

محراب اسدخانی یکی دیگر از طراحان هویت بصری شهر مشهد نیز، اظهار کرد: هویت بصری مشهد ۲۰۱۷ به منظور یکپارچه‌سازی تصویری و تسهیل فعالیت‌ها و نمود بیشتر هویت فرهنگی ایرانی- اسلامی شهر مشهد و رویدادهای مرتبط با رویداد بزرگ مشهد ۲۰۱۷ طراحی شده است.

وی افزود: تمام رسانه‌های بصری و محصولات تصویری رویداد مشهد ۲۰۱۷ از موازین و پروتکل‌ها و رنگ‌های سازمانی واحد و مشخص شده در این طرح تبعیت کرده و از گسیختگی و چند پارچگی این فعالیت‌ها جلوگیری می‌شود.

57332954

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ