Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص تابلوهای تبلیغاتی کرج به آموزش های شهروندی

0


اختصاص تابلوهای تبلیغاتی کرج به آموزش های شهروندی

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اکران بنرهای فرهنگی و آموزش شهروندی با موضوع شهر و زیباسازی خبر داد و گفت : استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی دارد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، حسین عطایی با اشاره به اینکه سازه های تبلیغاتی در شهر یک وسیله ارتباطی مناسب به شمار می روند ، بیان کرد : سازه های تبلیغاتی با توجه به اینکه در مرکز توجه شهروندان قرار می گیرند ، کمک شایانی در نهادینه کردن مباحث آموزش فرهنگ شهروندی می کنند .
وی اضافه کرد : سازمان زیباسازی با هدف ایجاد بهره وری از فضاهای موجود در راستای اصلاح رفتارهای شهروندی استفاده از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغات شهری در این زمینه را در دستور کار خود قرار داد .
این مسئول با بیان اینکه آموزش های شهروندی در پرورش شخصیت اجتماعی و شهرنشینی موثر هستند ، تحقق این مهم به وسیله ابزارهای تبلیغاتی را امکان پذیر دانست و گفت : بالا بردن سطح آگاهی مردم با استفاده از روش های کارآمد و تاثیرگذار از وظایف مسئولان است که سازمان زیباسازی اهتمام ویژه ای نسبت به آن دارد .
عطایی ضمن یادآوری اولویت های سازمان جهت مشارکت در حسن انجام ماموریت های مدیریت شهری ، اظهار داشت : این سازمان تاکنون اقدام به فرهنگ سازی با موضوعات اخلاق و رفتار شهروندی ، ارتقای سلامت و محیط زیست و ایجاد دیدگاهی مسئولانه نسبت به شهر توسط شهروندان کرده است .
وی در پایان همچنین از اهداف و رویکرد های سازمان در زمینه آموزش صحیح فرهنگ شهروندی در کرج یاد کرد و گفت : موضوعات مهمی که شهروندان در طول روز با آن سر و کار دارند از جمله موارد آموزشی است که در فضاهای تبلیغاتی به نمایش درآمده است .

تصاویر این تابلوهای تبلیغاتی را مشاهده نمایید :

تبلیغات شهروندی کرج

تبلیغات شهروندی کرج1

تبلیغات شهروندی کرج2

تبلیغات شهروندی کرج3

تبلیغات شهروندی کرج5

تبلیغات شهروندی کرج6

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ