Take a fresh look at your lifestyle.

استقبال از تبلیغات محیطی و تلویزیونی کاهش یافته است

0


استقبال از تبلیغات محیطی و تلویزیونی کاهش یافته است

مدیر عامل زیر ساخت رسانه اخبار رسمی اعلام کرد : درصد بازدید از تبلیغات نمایشگاهی ، محیطی ، بیلبوردهای تبلیغاتی و تبلیغات روزنامه‌ای کاهش یافته است .
به گزارش مجله محیطی ، مجید کثیری در سمینار آموزشی فرصت‌های فن‌آفرینی ، با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی در فضای رسانه‌ای صدایی ندارند، اظهار کرد : حدود یک میلیون و ۳۰۰ شرکت ، ۱۲ هزار رسانه رسمی و حدود شش هزار ژورنالیست رسمی در کشور وجود دارد ، اما حدود یک درصد اخبار شرکت‌های کشور پوشش داده می‌شود ، این در حالی است که توجه رسانه‌های خارجی به ایران جلب شده و در مجلات معتبر فورچون ، اکونومیک و … مقالات بسیاری درباره تجارت ایران به چاپ رسیده است .
وی تاکید کرد : شرکت‌ها باید بتوانند از دستاوردها و پیشینه خود صحبت کنند تا شناخته شوند ، چراکه برندها با داستان‌هایشان ساخته و مطرح می‌شوند و شرکت‌های ایرانی نتوانستند داستان تجاری خود را بیان کنند ، از این رو نتوانستند صدایی در رسانه‌ها داشته باشند .
این مدیر عامل خاطر نشان کرد : توجه به ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است . ۸۸ درصد مردم تبلیغات تلویزیون را نگاه نمی‌کنند و درصد بازدید از تبلیغات نمایشگاهی ، محیطی نیز کاهش یافته است .
کثیری ادامه داد : با سقوط تبلیغات ، جایگاه روابط عمومی مهم شده است ، چراکه شرکت‌ها باید بتوانند با تمام مخاطبانشان ارتباط داشته و تولید محتوا کنند .
وی در پایان گفت : تولید محتوا و چگونگی ارائه داستان شرکت ها مهم است و نباید نگران ایده بود زیرا ایده‌های بسیاری وجود دارد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ