Take a fresh look at your lifestyle.

نمایشگاه «پوستر و عکس» جشنواره تئا‌تر دانشگاهی

0

نمایشگاه «پوستر و عکس» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه برگزیدگان بخش پوستر و عکس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر دانشگاهی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نگارخانه «تابستان» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

مهدی آشنا – دبیر بخش پوستر و‌ عکس این جشنواره – در این‌باره گفت: تا کنون ۸۰ اثر از سوی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از میان آن‌ها ۲۰ اثر به جشنواره راه یافته و یک اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهد شد.

او ادامه داد: از میان ۲۱۰ قطعه عکس ارسالی، ۲۱ عکس به جشنواره راه پیدا کرد که به‌نمایش درخواهند آمد. ابراهیم حقیقی، یحیی پاکدل و آرش عباسی داوران بخش پوستر و ‌حیدر رضایی، امیر عابدی و آدیس عیسی‌قلیان از کشور ارمنستان داوران بخش عکس هستند.

آشنا درباره‌ی برگزیدگان این جشنواره گفت: تلاش داریم به برگزیدگان این بخش‌ها در اختتامیه جشنواره جوایز نقدی اهدا کنیم.

نمایشگاه «پوستر و عکس» نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نگارخانه «تابستان» خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

بزرگداشت نیما پتگر – هنرمند فقید ایرانی – نیز ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این مراسم بهنام کامرانی، فرشته یمینی شریف و محمد حسن حامدی سخنرانی خواهند کرد.

مروری بر آثار نیما پتگر در دوره‌های مختلف هنری‌اش، آشنایی با شیوه‌ی‌ زندگی و فضای خصوصی در چیدمان وسایل شخصی و زندگی خصوصی، اجرای موسیقی توسط گروه اکادمیا، رونمایی از کتاب نیما پتگر، پخش فیلم و نشست پژوهشی ویژه برنامه‌های بزرگداشت این هنرمند هستند. همچنین نمایشگاه نقاشی و اینستالیشن از خانه و کارگاه نیما پتگر از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان ایران دایر است.

پنجاه و پنجمین نشست پژوهشی هنر در بزرگداشت نیما پتگر توسط نشریه «تندیس» و سازمان زیباسازی شهر تهران با همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

1463205560952_Untitledfff

منبع

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ