Take a fresh look at your lifestyle.

خبرنامه شخصی؛ همه چیز با شما شروع می شود!

همه ما درباره ایمیل های شخصی می شنویم: از نام مشتری استفاده کنید، تبریکات تولد بفرستید، ایمیل ها را تقسیم بندی کنید و غیره و غیره.

به گزارش لرن مارکتینگ، اما بعضی وقت ها مهم ترین چیز را فراموش می کنیم. همه چیز با شما شروع می شود!

نکته ۱: از ایمیل شخصی خودتان استفاده کنید

از ایمیل بدون جواب استفاده نکنید.

از ایمیل شخصی خودتان استفاده کنید. مردم را تشویق کنید به جواب، نظر دادن و اینکه بگویند چرا محصول یا سرویس شما را دوست دارند یا از آن متنفرند. از این راه شما بهترین جواب را به دست می آورید. می فهمید که مشتری چه چیز را می خواهد، از چه چیزی نگران است و چگونه می توانید کمک کنی.

نکته ۲: از گراواتار استفاده کنید

آیا دقت کرده اید که بعضی از افراد تصاویرشان را کنار ایمیلشان ضمیمه می کنند؟ به این گراواتار گفته می شود.

گراواتار یک عکس یا تصویر کوچک است که صاحبش را متصور می کند. این یکی از راحت ترین روش هایی  است که خود یا شرکت تان را در سراسر اینترنت برند کنید.

این باعث می شود که برجسته شوید و مانند اکثر فرستندگان ایمیل، یک فرد بدون چهره نباشید. فرستادگان تصویر به صورت گنجشک، جعبه پست، هواپیما، سیاه و به صورت های دیگر مشتریان مدرن ایمیل نشان داده می شوند.

به www.gravatar.com بروید، وارد شوید و تصویر یا لوگوی شرکتت را آپلود کنید. تصویر به آدرس ایمیل شما متصل می شود. گراواتار شما زمانی که ایمیل می فرستی، نظر می نویسی، پست مهمان می گذاری یا در فروم ها می نویسی (اگر از ایمیل یکسان استفاده کنی) ظاهر می شود. بنابراین، همیشه در حال برند کردن شرکت تان هستید.

نکته ۳: خودتان را معرفی کنید!

چرا اسم خودتان را نمی نویسید، یک عکس اضافه نمی کنید و شاید حتی چند کلمه درباره خودتان نمی گویید؟

دقت کرده اید ما کسانی را که پشت شرکت های بزرگ هستند را می شناسیم؟

مایکروسافت و بیل گیتس

فیس بوک و مارک زاکربرگ

ایکیا و اینگوار کمپراد

تسلا و ایلان ماسک

آدم ها به هم نیاز دارند. ما اول با مردم ارتباط برقرار می کنیم و سپس با شرکت و محصولات شان.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.