Take a fresh look at your lifestyle.

۶ قانون تبلیغات تلویزیونی برای مشاغل کوچک

گروه کسب و کار فرصت امروز: با به وجود آمدن سریع فرصت های هیجان انگیز، مشاغل گاهی برای به حداکثر رساندن تبلیغات محلی خود دچار سردرگمی می شوند. ماهیت تبلیغات هنوز هم واقعیت دارد: تبلیغ در مورد نام تجاری – و تبدیل کردن بینندگان آنها به مشتریان است.

در ادامه قوانین اصلی من که هر خریداری باید در مورد چشم اندازهای تبلیغات ویدئویی امروزه بداند، ارائه شده است:

۱- مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید.

پیشگام بازاریابی آمریکا، جان وانامیکر مشهور گفت:  «نیمی از پولی که روی تبلیغات سرمایه گذاری می کنم به هدر رفته، مشکل اینه که نمی دانم کدام نیمه از آن است». موفق ترین تبلیغ کنندگان حس قوی در رابطه با مخاطبان خود دارند، اما تا سال های اخیر ابزارهای پیشرفته ای را برای دستیابی به انتظارات مخاطبان خود از طریق هدف قرار دادن جمعیت شناسی، روانشناختی و«گرافیک – رفتاری» نداشته اند. پیشرفت در زمینه هدف قرار دادن به صورت دیجیتالی به خوبی مستندسازی شده است. ممکن است آشنایی کمتری با جدیدترین نوآوری ها در هدف قرار دادن به صورت تلویزیونی داشته باشید که با استفاده از ترکیبی از مجموعه ابزارهای جدید و اطلاعات مشتریان امکان پذیر شده است.

۲- گزینه های خود را بشناسید.

تبلیغ کنندگان محلی زمانی به بهترین شکل عمل می کنند که مجموعه ای قدرتمند از چندین مورد از متصدیان شبکه های محلی وجود داشته و بتوانند از میان آنها انتخاب کنند. در چنین بازاری، نرخ تبلیغ و قرارگیری به وسیله رقابت محلی هدایت می شود. هر چه رقابت کمتر باشد، هزینه ها بالاتر خواهند بود. خبر خوب اینکه، ممکن است گزینه های بیشتری از آنچه بسیاری افراد تصور می کنند وجود داشته باشد.

۳- برای تکمیل کمپین تلویزیونی از دیجیتال استفاه کنید.

تقریبا هر مطالعه ای که در مورد کمپین های ویدئویی متقابل مشاهده کرده ایم این نکته را مشخص می کنند که: بازاریانی که در رسانه های مختلف سرمایه گذاری می کنند، اثربخشی تبلیغات خود را افزایش می دهند. به عنوان مثال، اوایل امسال اداره تبلیغات تعاملی به یک مدل جدید خودکار اشاره کرد که در آن ترکیبی از تبلیغات کامپیوتری، شبکه موبایل و تلویزیونی منجر به افزایش ۲۱۱ درصدی در شناخت آن نام تجاری شد، در حالی که امروزه تبلیغاتی که تنها دیجیتالی هستند – به عنوان نمونه – حدود ۱۱درصد از کل درآمد شرکت ما را تشکیل می دهند، اما مشاهده می کنیم که بیش از ۷۰ درصد از مخاطبان ما تنها تبلیغات آنلاین را به عنوان مکمل تبلیغات تلویزیونی محلی مورد استفاده قرار می دهند (و حدود ۵۰ درصد از آنها از موبایل ها استفاده می کنند).

۴- ادامه دهید، از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، اما با احتیاط

رسانه های اجتماعی با مسائل شناخته شده ای مانند سوءاستفاده ناخوشایند مخاطبان، قرارگیری نامطلوب آگهی ها و عدم پاسخگویی عمومی مواجه شده اند. مسائلی مانند وقفه در ارسال پیام های رسانه ای اجتماعی معمول بوده، با این حال، قدرت رسانه ای اجتماعی – به ویژه در کمک به شما جهت دستیابی به مشتریان جوان تر – غیرقابل انکار است. از بازاریان رسانه های اجتماعی در مورد بهترین روش حفاظت از نام تجاری مشاغل خود سوال کنید. همچنین سیاست رسانه ای سخت گیرانه ای را در سازمان خود اتخاذ کنید. رسانه های اجتماعی باید به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی شما، اگرچه نه در مرکزیت آن باشند و باید بر آنها نظارت شود.

۵- ارزش اطلاعات شرکت خود را بالا ببرید

چه درک کنید چه نکنید، فایل های اطلاعاتی مشتریان شما – چه کوچک و چه بزرگ – دارایی ارزشمندی در زمینه ساخت یک کمپین تبلیغاتی موثر هستند. این اطلاعات را می توان با داده های آماری به منظور تعیین مشخصات جمعیت شناختی مشتریان احتمالی مورد استفاده قرار داد. پس از آن می توانید اطلاعات و داده های آماری خود را با مجموعه ابزارهای جدید تلویزیونی مشاهده شده و حتی رفتارهای آفلاین مطابقت دهید. در نهایت، می توانید از اطلاعات ترکیبی به منظور ایجاد برنامه رسانه ای با استفاده از هدف قرار دادن برنامه تلویزیون مورد علاقه مشتریان، برای یافتن مخاطبان مناسب استفاده کرده و حتی به طور مستقیم با پیامی هدفمند به آنها دسترسی پیدا کنید.

۶- سوالاتی را از شرکای تبلیغاتی خود بپرسید

می توانید نقاط ضعف و قدرت نسبی زمینه های رسانه ای مختلف را چه از شرکای سازمانی و چه از شرکای رسانه ای خود بیاموزید. نقاط قوت تبلیغات دیجیتالی شامل جغرافیایی، هدف گیری مجدد، دستیابی به مخاطبان درگیر، و توانایی اندازه گیری ROI است، اما محدودیت های دیجیتالی – شامل کلیک تقلبی، مسائل مشاهداتی، فناوری جلوگیری از تبلیغات، الگوریتم های ناقص هدفمند، و محیط های با محتوای نامناسب – مشخص نشده اند، در حالی که بسیاری از بازاریان استفاده از تبلیغات دیجیتالی به صورت مجزا را انتخاب نمی کنند.

تبلیغات رادیویی برای مصرف کنندگانی که از خودروهای شخصی استفاده می کنند ایده آل هستند، اما دارای فرکانس پیام و قدرت تجاری محدود می باشند. تبلیغات تلویزیونی در حال پیشرفت هستند تا بتوانند با هدف های دیجیتالی و قابلیت های ROI و مزایای بسیار دیداری، شنیداری و حرکتی آنها مطابقت یابند، اما همچنان گران قیمت ترین مورد نیز محسوب می شوند. به صورت صادقانه با مشاوران بازاریابی خود در مورد بهترین ترکیب متناسب با اهداف و بودجه خود گفت وگو کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.