مرور رده
مطالب پربازدید
استراتژی ها و مراحل نیچ مارکتینگ (بازاریابی گوشه ای)
صفر تا صد آموزش نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه ای
شاید برخی از کسب و کارها را دیده باشید که به جای اینکه محصولات یا خدماتشان را به بازار بزرگی عرضه کنند، آن را به بازار کوچکتری ارائه…
چارچوب مهارت های T شکل، بهترین راه برای فراگیری دیجیتال مارکتینگ
بهترین روش برای تبدیل شدن به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای
ضرب المثل در شهر کورها آدم یک چشم پادشاه است را شنیده اید؟ در دنیای دیجیتال مارکتینگ اگر می خواهید موفق شوید باید مثل یک آدم…
۵ روش بازاریابی برای محصولات لوکس
۵ روش بازاریابی برای محصولات لوکس
بازاریابی و فروش کالای لوکس متفاوت از کالاهای معمولی ترقی می گردد. بازاریابی کالای لوکس موضوع این مقاله است.
باید در ابتدا اشاره نمود تکنیک های بازاریابی …
تاُثیر بسته بندی خلاقانه در افزایش فروش
در شرایطی که امروزه مشتری ها از قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند، تمایلی به مشاهده توضیحات و مواد تشکیل دهنده هر یک از این محصولات برای مقایسه آنها ندارند. در عوض،…
۴۵ پلن کسب و کار اینترنتی برای موفقیت فروشگاه آنلاین شما
۴۵ پلن کسب و کار اینترنتی برای موفقیت فروشگاه آنلاین شما
اگر تصمیم به راه اندازی کسب و کار مجازی تان گرفته اید، باید بگویم که این کار یکی از بهترین تصمیم های شما در زمانی مناسب می باشد.…
تفاوت بیزینس پلن (طرح کسب و کار) و مارکتینگ پلن (طرح بازاریابی)
تفاوت بیزینس پلن (طرح کسب و کار) و مارکتینگ پلن (طرح بازاریابی)
بیزینس پلن و مارکتینگ پلن، هر دو از جنبههای اساسی کسب و کارهای موفق هستند. این برنامهها نهتنها در سازماندهی فعالیتها به…
تدوین برنامه رسانه تبلیغاتی برای برندها در ۱۶ مرحله منظم
چگونه می توانیم یک برنامه رسانه تبلیغاتی جامع برای برندمان تدوین کنیم؟
یک برنامه رسانه ای کامل در کنار انتخاب رسانه ی خوب و خرید صحیح آن موجب می شود که پیام تبلیغاتی در زمانی مناسب و در…
دیجیتال مارکتینگ: ۳۰ اقدام اساسی برای اجرای برنامه بازاریابی دیجیتال موفق و عالی
چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ موفق با ۳۰ اقدام مهم
تحقیقات Smart Insights نشان میدهد با اینکه همه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) را بکار میبرند، اما بسیاری از کسب و کارها هنوز…
بخشهای اصلی یک طرح کسب وکار
معرفی گام به گام بخشهای اصلی یک طرح کسب وکار
مایک تایسون یکی از قهرمانان مشتزنی سابق، هنگامیکه از او در مورد برنامههایش پرسیده شد، اذعان داشت که هر برنامهای دقیقا به هنگام تصمیمگیری…
مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی چیست و چگونه توسط آن تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
در گذشته منابع زیادی در دست نبود و صاحبان کسب و کار با توجه به تجربه خود اقدام به انجام تبلیغات می کردند.
اما امروزه با افزایش منابع و راه های دسترسی از…