مرور رده
اخبار برندها
چگونگی استفاده از بازاریابی مسرت گرا برای افزایش فروش برند
چگونگی استفاده از بازاریابی مسرت گرا برای افزایش فروش برند
در اقیانوس آکنده از پیشنهادهای رنگارنگ که هرکدام بر سر جیب مشتری در رقابت اند؛ آنچه تمایز می آفریند پیوندهای عاطفی است. عاطفه و…
چه زمانی نیاز به پرسونال برندینگ داریم و چگونه باید آن را شروع کنیم؟
چه زمانی نیاز به پرسونال برندینگ داریم و چگونه باید آن را شروع کنیم؟
دکتر کامران رخشانی - مدرس، مشاور و مدیر امور روابط عمومی ، تبلیغات و برندینگ - پرسونال برندینگ شیوه ای از برندینگ است که…
5 اصل مهم بازاریابی محتوایی در توییتر
5 اصل مهم بازاریابی محتوایی در توییتر
برای بازاریاب های محتوایی توییتر یک چالش منحصر به فرد است. به عنوان بازاریاب همه ما عاشق تولید محتوا هستیم. با این حال پلتفرم توییتر فقط امکان بارگذاری…
نکات آموزنده از استوری های 7 برند برتر در اینستاگرام
نکات آموزنده از استوری های 7 برند برتر در اینستاگرام
با بیش از 400 هزار بار مشاهده روزانه استوری های مختلف، برندها به طور قابل توجهی در حال استفاده از این سرویس به منظور جلب نظر مخاطب های…
هشتگ چیست و چگونه می توانیم از هشتگ در بازاریابی استفاده کنیم؟
هشتگ چیست و چگونه می توانیم از هشتگ در بازاریابی استفاده کنیم؟
اکنون 4.021 میلیارد نفر در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند. از این میان 3.196میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی به صورت…
4 مرحله اساسی در اجبار مشتریان به تعریف از داستان برند شما
4 مرحله اساسی در اجبار مشتریان به تعریف از داستان برند شما
یکی از قدرتمندترین ابزارهای فروشی که شرکتها دارند، حکایتهایی است که افراد در مورد محصولات و خدمات این شرکتها برای هم تعریف…
4 نکته مهم در اجرای برندینگ مجدد (ری برندینگ)
4 نکته مهم در اجرای برندینگ مجدد (ری برندینگ)
گاهی اوقات در کسب و کار برخی چیزها تغییر می کند. به عنوان مثال بعضی وقت ها برند ما دیگر آن شور و شوق و الهام بخشی سابق را ندارد. شاید دیگر آن…
3 راهکار ذهنی برای مقابله با ترس در بازاریابی
3 راهکار ذهنی برای مقابله با ترس در بازاریابی
هنگامی که به تازگی تجارت خود را شروع کرده بودم، فعالیت بازاریابی برایم بسیار آزاردهنده بود. این روند چیزی نیست که در تربیت و یا آموزه های مدرسه…
4 نکته مهم بازاریابی در بهبود تجربه شخصی سازی برای مشتریان
4 نکته مهم بازاریابی در بهبود تجربه شخصی سازی برای مشتریان
مشتریان علاقه به شخصی سازی دارند. خبر خوب این است که بیشتر بازاریابان به استراتژی هایی در زمینه شخصی سازی تجربیات دست پیدا کرده…
دلایل نارضایتی مشتریان از برند شما
دلایل نارضایتی مشتریان از برند شما
امروز با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، شرکتهای مختلف با برنامهریزی و انجام تبلیغات گسترده در پی جلب اعتماد مخاطبان، رضایت مشتری و معرفی نام تجاری خود…