Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین خلاقانه از لوفت‌هانزا : ببیند چگونه پاییز صدای ما برای تابستان می‌شود!

0

اصولاً در بازار رقابتی سفر و پرواز، خطوط هواپیمایی از فعال‎ترین شرکت‌ها در حوزه طراحی و اجرای کمپین‌های دوره‌ای هستند و از این باب همیشه با هم در حال چالش و رقابت هستند.
lufthansa
لوفت‌هانزا Lufthansa شرکت هواپیمایی آلمان است که در سال ۱۹۵۳ فعالیت خود را آغاز کرد. لوفت‌هانزا به‌عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان بر پایه میزان درآمد شناخته می‌شود. این شرکت همچنین با در اختیار داشتن ناوگانی از ۲۸۷ فروند هواپیمای جت مسافربری، دارای ششمین ناوگان هوایی جهان و بزرگترین ناوگان اروپا است. (ویکی‌پدیا)

در کمپین بازاریابی جدید لوفت‌هانزا که برای معرفی مقاصد جدید سفر پاییزی بوده است از فصل تابستان برنامه‌ریزی شده بود.
maxresdefault (2)
در تابستان یک باغبان به پارکی مراجعه می‌کند و روی برگ درختان را مُهر می‌کوبد. اما داستان شروع کمپین از پاییز شروع می‌شود زمانی که برگ‌های درختان زرد می‌شوند و شروع به ریختن می‌کنند: “برگ‌هایی پاییزی پیام‌های تابستانی را حمل می‌کنند!

روی برگ‌های زرد ریخته شده در پارک متن‌هایی است با این مضمون که در پاییز هم می‌توانید تابستان را با لوفت‌هانزا تجربه کنید.
لوفت‌هانزا به بیش از ۴۰۰ مقصد در سراسر دنیا پرواز دارد و این کمپین در راستای معرفی مقاصد جدیدش انجام می‌شود.

منبع: یوتیوب

реклама юристовПровода и питаниеjesse jane analшри ланка туры погодаотзывы видеорегистраторов

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ