Take a fresh look at your lifestyle.

بحران اقتصادی؛ اهمیت نقش ارتباطات

0

im99009090
جریان اطلاعات چالش هایی را در ارتباطات داخلی و خارجی ایجاد می نماید. از نظر داخلی باید کارکنان را از ضرر ها و ورشکستگی ها مطلع کرد تا وقت شان صرف شایعات آنی نشود.

از نظر خارجی باید در نیاز به پاسخگویی به ضرب الاجل های رسانه ای با این واقعیت که تصمیمات پیچیده تجاری برای تحقیقات و اعلان به زمان نیاز دارد، تعادل برقرار کرد. در هر دو مورد متخصصین روابط عمومی باید مداوم به مدیران ما ( و خود ما) میزان اهمیت سادگی، درستی و بر مبنای واقعی بودن اطلاعات را یادآوری کنند.

آزمایش های طولانی و پر تنش نیز می تواند در لحن و احساسی با رسمیت کمتر – شیوه ای بسیار عادی در ارتباطات بحران -سهم داشته باشند. این پدیده برای متخصصین روابط عمومی موقعیت ها و چالش های بزرگتری ایجاد می کند تا از ارتباطات درست برای انتقال پیام سازمان خود استفاده کنند.

ارتباطات مالی
برقرار کنندگان ارتباطات مالی برای ایجاد اطمینان در سهامداران در محیط های نامطمئن و احساسی، باید فشار های زیادی را تحمل کنند. گرچه همه چیز در شرایط کنونی فرق کرده است ولی برقرار کنندگان ارتباطات مالی پیام های استاندارد و تکنیک های ارتباطی ای دارند که در مواقع پر چالش می توانند از آنها استفاده کنند.

سه نکته می تواند مفید باشد. اول، به ارتباطات موجود در پیام های پیشین که نتایجی هم در بر داشته است، توجه کنید. این موضوع اعتماد سهامداران را افزایش می دهد. به عبارت دیگر به آنها یادآوری کنید که چه چیزهایی در گذشته گفته اید، انجام داده اید و به پایان رسانده اید. دوم، به لحن ارتباطات گفتاری و نوشتاری خود کاملا دقت کنید. سوم، ابراز کنید که نگرانی های احساسی زیادی در چنین شرایطی به وجود می آید. انجام این کارها به شما اجازه می دهد که احساسات قابل درک را در مقابل منطقی قرار دهید که به سهامداران می گوید تا زمانی که اطلاعات لازم را به دست نیاورده اند ، واکنش زیادی از خود نشان ندهند.

مقابله با شایعات
در نظر گرفتن کانال های مستقیم دیگر ارتباطات علاوه بر رسانه ها نیز حائز اهمیت است– ارتباط با کارکنان و بیان نکات برای مسئولان حفظ روابط با سهامداران خارجی.

درس های ارتباطات مالی از بحران های اقتصادی
اعتماد در عمق فعالیت های مالی قرار دارد و برای بسیاری از سرمایه گذاران و شرکای تجاری، این اعتماد متزلزل شده است. آنها در هر بحرانی باید توضیح بدهند که چه اتفاقی افتاده است، برای رفع آن چه اقداماتی انجام شده است و این اقدامات چه کمکی به بهبود اوضاع می کند.

همچنین آموخته ایم که شفاف بودن میزان خطری که در هر فعالیت و یا معامله ممکن است برای سرمایه گذار وجود داشته باشد، از اهمیت برخوردار است. باید در مورد خطرات مرتبط با سرمایه گذاری های مختلف بازنگری صورت گیرد.

البته هنوز چیزهای زیادی برای آموختن و تصمیم گیری وجود دارد. در مراحل بعدی این بحران ، برقرار کنندگان ارتباطات مالی به ایفای نقشی اساسی در اعتماد سازی در بین سهامداران شرکت های شان خواهند پرداخت.

 

customised macbook pro caseупаковочное термоусадочное оборудованиеpromotion site webкупить грунтовкудетские диваны фотосправка для студента

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ