Take a fresh look at your lifestyle.

وقتی محتوای دکمه‌های فراخوان بنرهای تبلیغاتی روی موفقیت کمپین شما تاثیر می‌کذارند

0

faranesh

فرانش(کاسنا) یک وبسایت در زمینه دوره‌های آموزشی آنلاین است که اخیرا برای معرفی مجدد خود و جذب کاربران بیشتر یک کمپین تبلیغاتی اجرا کرده است. این کمپین تبلیغاتی آنلاین به صورت کلیکی بوده و بنرهای آن در طرح ها و سایزهای مختلف در جذب مخاطبین تاثیر متفاوتی داشته‌اند.

 

بنرهای کمپین تبلیغاتی این مجموعه با محتوایی متفاوت فراهم شده‌اند و هر کدام آمار متفاوتی را از خود به جا گذاشته‌اند. این عمل به صورت یک تست انجام گرفته تا درصد موفقیت هر بنر با طراحی و محتوای خاص آماری جدید را به ما نشان دهد. در این مورد برخی از بنرهای فرانش با جمله (اینجا کلیک کنید) و دیگری با (ورود به فرانش) در دو سایز تست شده اند و آماری نه تنها متفاوت بلکه ارزشمند به ما ارایه کرده‌اند.

 

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از روند این کمپین مشاهده کنید و متوجه شوید که این تست انجام شده، چه نتایجی در بر داشته‌است:

 

فرضیه: فرانش قصد دارد تا نرخ تبدیل بنرهای خود را با این مورد تست کند تا در جذب کاربر موفق تر عمل کند.

 

 نتیجه: در انتها بنرهای هم سایز با دکمه‌های فراخوان متفاوت، نرخ های تبدیل متفاوتی از خود به جا گذاشته‌اند.

 

به عنوان مثال بنر ۳۰۰X600 با محتوای دکمه‌های فراخوان متغیر بازخوردی متفاوت داشته:

 

۳۰۰×۶۰۰ با  (CTA)اینجا کلیک کنید نرخ تبدیل ۶.۷ و با ورود به فرانش ۶.۲ داشته است.

IMG_1925

دکمه فراخوانی که نرخ تبدیلش کمتر بوده

IMG_1924

بنری که نرخ تبدیل بیشتری داشته

 

۳۰۰×۲۵۰ با  (CTA)اینجا کلیک کنید نرخ تبدیل ۲ و با ورود به فرانش ۱.۶ داشته است.

 

IMG_1926

دکمه فراخوانی که نرخ تبدیلش کمتر بوده

IMG_1927

بنری که نرخ تبدیل بیشتری داشته

туры в турцию из харьковаמקרה רכבКейс EVA и набор линз для серии DURANGOкупить стульчикles dildos acheter a bon prixHunterhelp Pro 3 HPRO3.05.05

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ