Take a fresh look at your lifestyle.

روند اکران بیلوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی

0


همان گونه که می دانیم امروزه در تمام دنیا بر سر مسائل سیاسی موافقین و مخالفین به بحث و گفتگو در مورد آن موضوع می پردازند در ایران نیز موضوع مورد بحث توافق هسته ای چند سالی ست ذهن همگان را به خود جلب کرده برجام مخفف عبارت برنامه جامع اقدام مشترک می باشد توافقی بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران است مذاکرات طولانی مدت میان ایران و ۶ قدرت جهانی برای دستیابی طرفین به “برجام”، همزمان با “توافق موقت ژنو” در نوامبر ۲۰۱۳ آغاز و درسال ۲۰۱۵ به توافق رسیدند.
تبلیغات محیطی ضد آمریکایی در مدت توافق هسته ای در اکثر شهرهای کشور به چشم میخورد بعد از توافق هسته ای نیز تبلیغات ضد آمریکایی ادامه دارد در یک بررسی کلی می توان گفت که تبلیغات ضد آمریکایی در طول زمان قبل و بعد توافق  هسته ای در چند مرحله اکران شده است.
روند این تبلیغات در طول مدت توافق هسته ای چندین مرحله داشت اولین بیلبوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی در طول مدت توافق هسته ای و سنگ اندازی آمریکایی ها برای به توافق نرسیدن در دوران مذاکرات با عنوان صداقت آمریکایی در سطح شهرها اکران شد و در آن صداقت آمریکایی ها را در انجام مذاکرات زیر سوال می برد.سال بعد تابلوهای تبلیغاتی ضد آمریکایی با عنوان عنایت آمریکایی به نمایش گذاشته شد تصاویر شهدای هسته ای در آن مشاهده  و این پیام را به همگان گوشزد میکرد که ما ایرانیان می دانیم این جنایت ها را کرده اید اما در کنار این جنایات شما، ما حاضر به مذاکره هستیم.

همزمان با ماه محرم امسال نیز یکسری بیلبوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی با عنوان شمر زمانه ات را بشناس اکران شد در این بیلبورد این پیام استنباط میشد که شمرهای زمان خود را که آمریکا و همدستانش هستن را بشناسیم و از مکر و حیله هایی که در پشت پرده توافق برجام هست آگاه باشیم چون شمر واقعی آمریکاست. بعد از آن به مناسبت روز سیزده آبان بیلبوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی دیگری به نمایش گذاشته شد که در آن مشخص شده بود که مردم ایران بعد از توافق هسته ای هنوز به آمریکا به عنوان یک دشمن بزرگ که باید نابود شد نگاه می کنند.

آخرین بیلبوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی با عنوان صلح آمریکایی در سطح شهرها اکران شده است  این تبلیغات ضد آمریکایی در زمانی به نمایش گذاشته شده اند که ایران به توافق هسته ای رسیده و در داخل کشور موافقین و مخالفینی برای موضوع برجام وجود دارد پیام این بیلبوردها نشان می دهد که هرچند ایران به توافق برجام رسیده ولی اعتماد کامل به آمریکا ندارد چون برخی معتقدند آمریکا به مفاد قرار داد برجام پایبند نیست و در هر زمانی ممکن است برجام را زیر پا بگذارد.




اکران بیلبوردهای تبلیغاتی ضد آمریکایی موافین و مخالفینی دارد مسئولین ذی ربط معتقدند تبلیغات ضد آمریکایی تا زمانی که رفتار آمریکایی ها در مقابل مردم ایران به صورت توهین آمیز باشد و به حقوق ملت ما احترام نگذارند فعالیت های تبلیغاتی ضد آمریکایی ادامه دارد سران کشور آمریکا همین الان به حقوق ملت ما احترام نمی گذارند و ایرانیان را به عنوان شهروندان درجه ۲و۳ در دنیا می شناسند. در چنین شرایطی حداقل کاری که مسئولین می توانند انجام دهند این است که از طریق این تبلیغات ضد آمریکایی چهره و نیت های این دشمن را به مردم نشان دهیم.

Приднестровье нужна ли виза украинцамexamples of target audienceнакидка Audiкресло переноскатуры в гоа дешевоview

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ