Take a fresh look at your lifestyle.

نگاهی اجمالی به آنچه در ذهن نسل هزاره ای ها می‌گذرد و ترجیحات آن‌ها در مواجهه با برندها و فناوری

0

برای بررسی طرز فکر نسل هزاره ابتدا باید نگاهی به دورانی که آن‌ها زندگی می‌کنند، بی‌اندازیم.
برای بسیاری، فناوری دیجیتال بخشی از زندگی‌شان است. آن‌ها در سال‌هایی زندگی کرده‌اند که حوادث یازده سپتامبر و چندین درگیری بین‌المللی رخ داد. بسیاری از آنان، بلوغشان با ترکیدن حباب املاک و مستغلات و لرزه‌های ناشی از آن بر پیکرۀ اقتصاد ایلات متحده، همزمان بوده است.
همه این‌ها، یک تصویر کلی از یک نسل هزاره‌ ای تیپیکال ترسیم می‌کند که مطالعه‌ای روی اولویت‌ها، ترجیحات و عادات وقت‌گذرانی و پول خرج کردن آن‌ها توسط موسسه تحقیقات بازار pinpoint انجام‌شده است.
این مطالعه بیان می‌کند که این نسل، با دقت و وسواس پول خرج می‌کند. در واقع، نظر آن‌ها در مورد امور مالی شخصی، شباهت زیادی به نسل پس از جنگ‌های جهانی و رکود عظیم دارد، اما باوجود صرفه‌جویی‌های زیادشان، آن‌ها بیشتر از نسل‌های قبل، برای سبک زندگی و سرگرمی پول خرج می‌کنند.

آن‌ها چنان با فناوری‌های دیجیتال ارتباط برقرار کرده‌اند که به‌راحتی با استفاده از چندین کانال ارتباطی به تعامل با برندهای موردعلاقه‌شان می‌پردازند.
نمودار زیر بیانگر نسبت فراوانی (به‌صورت درصد) جمعیتی است که از طریق هرکدام از رسانه‌های جمعی مشخص‌شده در نمودار، با برند موردعلاقه‌شان تعامل دارند. (توجه داشته باشید که نماد آخر به بلاگ سازمانی شرکت اشاره دارد.)
23
این تحقیق همچنین نشان داد که این نسل به قدرت پول‌هایشان آگاهی دارند و از آن برای فشار بر برندها، جهت پیشبرد اهداف اجتماعی خود استفاده می‌کنند.

۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که برای توقف حمایت برندها از اشخاص، نمایش‌ها و رویدادها، بیانیه‌های کمپین‌های اعتراضی را امضا کرده‌اند. همچنین، ۷۰ درصد آن‌ها برندهایی را به علت مسائل اجتماعی بایکوت کرده‌اند. ۸۸ درصد نیز، تمایل دارند که برندها تأثیر مثبت بر شرایط اجتماعی داشته باشند و این برایشان بسیار مهم است. به‌طورکلی، این نسل به شرکت‌ها، اعتماد ندارند و ازاین‌رو به‌دقت، فعالیت‌های آن‌ها را از جنبه‌های اقتصادی-اجتماعی زیر نظر دارند و دنبال می‌کنند.

سایر یافته‌های این تحقیق در ادامه در قالب نمودارهایی آمده‌اند:
• نسبت اشتغال این نسل (البته در ایالات‌متحده)، در دسته‌های مختلف کسب‌وکار در نمودار زیر آمده است:
24
• نمودار زیر بیانگر درصد فراوانی ترجیح اول این نسل در میان برنامه‌های موبایل است.
25
• نمودار زیر بیانگر درصد فراوانی ترجیح اول این نسل در میان رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.
26
• نمودار آخر نیز بیانگر درصد فراوانی هیجان‌انگیز نرین فناوری‌ها ازنظر این نسل است.
27

منابع:
http://www.adweek.com/
http://www.pinpointmarketresearch.com/

дома из сип панелей тольяттидайвинг клубbest search engine marketing servicesобмен земли на недвижимостьсковородки чугунные москваформа о۸۶

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ