Take a fresh look at your lifestyle.

نقش تبلیغات محیطی در حفظ محیط زیست

0


حفاظت از محیط زیست وظیفه هر انسانی است کره زمین، خانه انسان‌هاست تمامی افراد باید در حفظ محیط زیست دقت نظر داشته باشند روزانه چقدر زباله به محیط زیست خود تحویل می دهیم چه‌قدر انرژی و هزینه صرف جمع آوری‏ زباله می ‏شود و چه قدر به آلودگی‏ های زیست محیطی اضافه می‏ گردد و سهم ما در این ‏میان چه قدر است.
امروزه تبلیغات محیطی فقط برای بازاریابی و فروش برندهای شرکت ها و کارخانه ها نیست تبلیغات می تواند به مسائل مختلف در تمام ابعاد آن بپردازد. کشورهای زیادی برای حفظ محیط زیست خود اقدام به تبلیغات محیطی کرده اند و نتایج بهینه ای از این تبلیغات بر افکار عمومی  و ترغیب مردم جامعه به همکاری شده است.

باتوجه به اینکه تمام جهان با معضل جدی زباله روبه رو هستند تبلیغات محیطی در راستای حفظ محیط زیست می تواند کمک قابل توجهی به جمع آوری زباله ها در در سطح شهرها شود شهرداری هنگ هنگ در یکی از شهرها تبلیغات محیطی خلاقانه ای برای دعوت به همکاری جمع آوری زباله ها اقدام کرده  که هدف از این تبلیغات محیطی کاهش میزان زباله ها و تمیز کردن شهرهنگ هنگ و تغییر الگوها و ایجاد جنبشی اجتماعی با تغییرات رفتاری بلند مدت است که هنگ کنگ را به شهری پاکیزه تر نزدیک و مشارکت همگان را فعال تر کند در این گونه برنامه های تبلیغاتی از مردم خواسته می شود اعضاء خانواده، دوستان، همکاران خود را دعوت کنند. در تصاویر این بیلبوردها نشان داده می شود که افراد جامعه با حمل زباله ها و دور کردن آنها از محل زندگی خود تلاش دسته جمعی را شروع کرده اندتا  تاثیر حیاتی بر روی آینده محیط زیست بگذارند.

1446019347_hkbeach_aotw

1446255783_hk-park

1446255904_hk-beach

روزانه در هنگ هنگ مقدار زیادی زباله بیش از حد ظرفیت زیرساخت های شهر و اکوسیستم اطراف آن  تولید و به دور انداخته می شود و با این کار حیات وحش، اقتصاد و سلامتی مردم به خطر می افتد.شهرداری هنگ هنگ با این تبلیغات محیطی که با نصب بیلبوردها در سطح شهر انجام داده است توانسته روزی را تعیین و مردم را برای جمع آوری زباله ها در سطح شهر، کنار رودخانه ها، طبیعت و… گردآوری کند.

 

чехол для iphone 2тур отдых в танзанииhero3 gopro black editionкупить антикварное оружиеЗоотоварыego liquid image camera

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ