تبلیغات رسانه پر مخاطب Avusa Media
در هر کشوری رسانه های معروف متکی به ستاره سازی از بازیگران هستند در هر صورت کسانی در بین بازیگران بیشتر دیده می شوند، ستاره بوده و قابل حذف کردن نیستند. ماندگاری محبوبیت یک بازیگر و حفظ ارتباط مناسب و مطلوب با مخاطب از مشخصههای یک ستاره در رسانه های مشهور است.
Avusa Media رسانه ایست با بزرگترین مخاطبان که در آن ستاره ها شناخته شده ایفای نقش می کنند.آژانس تبلیغاتی Johannesburg در این باره طرح تبلیغاتی هیجان انگیزی را خلق کرده به گونه ای که یک اتومبیل از وسط یک دیوار شکاف خورده بیرون آمده و آجرهای آن به اطراف پخش شده است و نام رسانه Avusa Media را در این طرح تبلیغاتی مطرح کرده است.هدف از خلق این طرح اینست که به مخاطبین خود اعلام کند هر مانعی که بر سر راه باشد در رسانه توسط Avusa Media برداشته خواهد شد و بهترین تبلیغات،فیلم،سریال و…را به نمایش خواهد گذاشت.
آژانس تبلیغاتی:Ochre a|d, Johannesburg,آفریقای جنوبی
کارگردان خلاقیت:Rupert Allcock
مدیر هنری:Jacquin Botha
کپی رایتر: Andrew Khumalo
انتشار:۲۰۱۱ژوئیه
چهره سازی با رسانه
بحث چهرهسازی با رسانه مبحث جالبی به لحاظ تحقیقی و خبری است که کمتر به صورت عمقی به آن پرداخته شده است.
بیشک تبادل اخبار ستارهها میان رسانههای مختلف منافعی سهگانه دارد و مانند مثلثی است که سه گروه از آن منتفع میشوند؛ ستارهها، رسانهها و جامعه.
یکی از مهمترین نشانهها و مولفههای غیرقابل انکار جهان سینما وجود ستارههای سینما بوده است.
هر چند نیاز برخی فیلمها استفاده از نابازیگران و آشنایی زدایی مخاطبان است اما در سایر موارد وجود چهرههای سینمایی از جمله عوامل تضمین فروش فیلم به شمار می رود. این امر به کیفیت بازی (تاثیر مستقیم در نتیجه پروژه) و کاریزمای قرار داشتن نام این بازیگران در مشخصات یک فیلم؛ بر میگردد.